HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.03.28. 17:20 Codee

Timmy és Én

El sem hiszem, akár csak tavaly... Ildi engem, én Ildit vigasztaltam, a vége ugyan mi lett volna..közös sirás... aztán csatlakoztak a srácok Gábor meg a Yodi.... nem sirással... martinit hoztak, amennyit tudtak, abban a hónapban mi ketten fogyasztottuk el majdnem az összes martinit a koli " kocsmában".

Erre , mit hoz a sors... kedves barátosnőm pasija hazajön Japánból, hitegeti fél évig, hogy minden ok, a lány megtalálja a leveleket és a képeket amiket a párja kapott egy nőtől a bizonyos laptopon. Nah igen, itt éreztem, hogy k-vára nem én vagyok az egyetlen balfék aki igy jön rá valamire, a rohadt véletlen. SOHA---SOHA nem akarattal kerestem ezeket, azon oknál fogva, mert sokszor, tudom hibásan, inkább homokba dugnám a fejem, hogy ne lássam a problémát, mert akkor talán nics.

Beléptem az régi ***mailes fiókonra... megnézem milyen segédletek vannak rajta.. és lám-lám mit találtam ...csupán 18 levelet..töle.... a 16. és 17. a legaranyosabb... gondoltam, huh, ez easy, megnyitom, ugyan mi történhet... ott a ford fokus mellett, még hó van, akkor is együtt hülyéskedtünk mekkora a kocsihoz képest, majd még Viktort is megkérte, hogy álljon egy csaj mellé demonstrálni, hogy k mekkora is... majd visszatértem a botrányos :) cimü és a pusza -nyusza levélhez...

Botrányosan rosszul érzem magam. megnéztem a képet.. és összeszorult a gyomrom, soha nem akartam, hogy ezek után ezt érezzem, ugyam mi nekem valakit nem kedvelni, nem szeretni, ha igy kijátszott a hátam mögött, és csak azt fujja amit mindig megszol másnál.. csölátás, csak hárit, csak azt látja amit ö akar, és ugy védekezik, hogy támad... nem egyszer mártirkodik és magyaráz... mindent kiforgat, de ha ez neki jo.. vagy ennyire nem látja mi is folyik itt valojában ? igy feladott mindent? nem tudom megérteni, talán tényleg nem ismert meg eléggé.... tudnia kellett volna miért történt mindez..ez kb olyan mintha.. :

[ C ] ---------- ( A ) ---------- [ B ]

ott vagyunk az a ponton, én ellépek a b-re várom, hogy történjen valami, ha képes rá akkor velem lép... ö ezt megteszi, de c fele lép tovább. Itt nem az a lényeg, hogy ellenkező irányba megy... a hangsuly azon van, hogy lépett, de nem ugy ahogy akartuk... tenni akart érte, csak nem jó irányból közelitette meg a dolgot... félreértés lett belöle, engem még inkább elbizonytalanitott és a vége teljs káosz , félreértés lett, no meg, hogy ugy eltávolodtunk egymástol, hogy ezt már nem lehet helyre hozni. Csak nézem a fényképét a havas kocsinál, elgondolkozom az illatán, és arra gondolok, milyenek is voltunk szinház elött. Imádtam az öltönyét, azzal mindig kikészitett.. iszonyat jól állt neki. Talán ez a kis idö együtt amit a munka miatt együtt töltöttünk, ez kellett volna hamarabb, egy szobában aludni, de mégis külön ágyon. Együtt tölteni úgy majdnem 3 napot, mint a kezdetekben..senki enm siet, elvagyunk és mégsem unalmas vagy megszokott és ütemterv -szerü. Imádom a grimaszát, a "nah... itt vagyok én a törpi kocsija mellett" ... nehezebb lesz, mint gondoltam... még magam is sikerült meglepnem... hiányzik ami volt és amit el tudott érni. talán valahol végig féltem igazán megmutatni mit is érzek, éreztem.. ugy érzem a régi kapcsolatom egy ideig még igy megbélyegzi a " napjaimat"..,de legalább már nem úgy, hogy moccanni sem tudok töle és miatta. Ö is mással van már, egy amit végtelenül sajnálok, hogy olyan rosszul váltunk el... viszont végig gondolva, talán akkor még évekig nyuzzuk egymást feleslegesen, ami senkinek nem hiányzott már. Elég drasztikus lépés volt, de talán ez kellett. Azért még néha elolvason az sms-ét, milyen is tudott lenni, amivel magába bolonditott, néha elolvason a leveleir amit a cd-re irt ki nekem... azt a két igazán szép szerelmes levelét, amit azután irt, hogy elment katonának és elötte. Nem akarok rola tudni többet, bármennyi idö is telik el, nem tudok nem a multra gondolni ha eszembe jut, vagy hallok felöle, vagy látom... nem tudom, talán szerencse, hogy nem vett észre... nm is tudja, hogy mennyire közel voltam hozzá és a szivem majd kiugrott...

bár ahogy a cim is mutatja, a dolgok változnak, azelött ezt a nevet se kiejteni se leirni sem tudtam.. ominozus eset.. a párom éppen az utolso napokat tölti az exével, velem ki akar békülni, engem meg esz a fene, hogy végre léphessek, ugy akarom öt... rossz nap, pár sör, az ex barátnő legjobb barátnöje, egy kis látogatást tesz a srácnál... kedves ex hamarabb hazajön a munkábol, gyan kit talál az ágyban, csakis a legjobb barátnöt.

Ezért is utálom a csajokat, mindegyik alattomos én pedig tudom alacsony vagyok, és néha szeretem hangoztatni, hogy jol megnyuvasztanám ezt , meg azt az illetöt, de ismerve magam ami már egyszer megtörtént, olyankor teljesen elvesztem az eszem, egyszerüen nem látok, megfogom és kivágnám az ajton kivülre, ha van rajta valami, ha nincs, a ruháját meg utána vágnám. Igen, tudom én is csajból lennék, és valahol alattomos vagyok, persze ofc... de inkább a párommal és vele is csak az ágyban. Ha tudom, hogy valakinek párja van, vagy nagyon tabu vagy inkább el is kerülöm, és ha épp vállságban van vagy szenvednek a párjával már inkább meg sem hallgatom, mert nem én akarok az lenni aki nagyon megvigasztalja. :S :S Tudom, azért szegényt meghallgathatnám.. persze... ,csak ilyenkor a pasik 90% olyan édes ölelgetnivalo szerencsétlen kiskutya lesz és szinte hagyják és kinálják magukat, hogy ott és akkor csak sodrodjanak az árral, ha megbánják, ha nem utána. Tisztelet a kivételnek.

Szépen elkeveredtem idáig a cimtöl... a volt kapcsolatomon keresztül.. szoval szegény timmy... már szakitottak és nem számitana az egész, de a srác még mindig tagad. Az új csajt várja pestre egy albiba, timmynek pedig azt mondta alkalmimunka miatt megy megbeszélésre pécsre. Másnap timmy megkérte, mondja el az igazat, már nincsenek együtt, legalább ne kinozza a hazugsággal, ha van valakije megérti ,de az ha hülyének nézi megalázobb, nehezebb és a helyzetet is tovább rontja. Egy dolog lenne, ha a srác megszakitaná a kapcsolatot timmyvel, mert már nincsenek együtt és akkor ne mondja neki, hogy mi a helyzet... se az uj csajt se semmit...,de még mindig eteti és inkább azt mondja munka miatt utazik el... :(

Sajnálom szegényt. Fél évig váratta itthon, és hazaút elött is azt irta, hogy szereti.. nos érthetö... irni , mondani mondhatja... közben pedig már elötte mással van. Gerinctelennek tartom, egy utolso kis féregnek, mert az új csajjal már egy ideje együtt van, tudta, hogyha hazajön , a csaj Japánból majd jön utána, miért kellett timmyit igy hagynia... nem is szakitottak rendesen csak kinlodtak. Jobb lett volna ha félévvel ezelött elküldi, akármennyi idiotaság telefonon vagy levélben szakitani. hazajött azért, hogy szét menjnek és timmyit várassa... megérteném, ha megtartaná mindkettöt és ezért nem szakitott volna elött..,de igy ? :S szép másfél év.

Timmy jol néz ki, belevaló csaj, dekorativ. Nem egy divatmaca, de nagyon jol néz ki mindig. És akire " lecserélték" :S Nos, szerintem az öregek othonába az eslö szembejövö illetö átvehetné az uj lány helyét :S Fiatal kora ellenére, finoman szolva is eléggé rozzant, melle nincs, de az a kicsi is lóg... egyszerüen gusztustalan.

Ha az embert lecserélik, legalább már valami jobbra :S Én is látam olyat még pár éve, világosbarna haj, oriási szemüveg, tömöfa lábak, ráadásul a lelkem szerette a szoknyákat, a hosszut is... az különösen jol állt neki , LoL szegénykém. Szerintem a lelkével hóditott, mert olyan fiatalon amennyi ö volt és ahogy elhagyta magát ... brutális. Fiatal lány és olyan súlyban volt, mint egy vágómalac... nem lehet ráfogni minden lányra, hogy egészségügyi problémája van, vagy éppen pajzsmirigyes...  az pedig ,hogy fürdöruhában nagyobb háta volt, mint a párjának.. aki világ életében a kis és VÉKONY lányokat szerette.. nos, lehet több pu*cit akart és néha hajtogatott rajta egyet itt -ott! !

nah igy cseréljék le az embert... bár ennél még az lehet rosszabb ha ismered az illetöt :S

Föleg egy olyan, aki addig mindent ellenzett, meg ellene volt a kapcsolatototknak aztán meg, oopps lenyulja a párod :S nos, nem minden esetben igaz az a mondás, hogyha tudja, akkor had vigye... hülye vagy, ha csak ugy hagyod, persze, hogy elmegy a másikkal, ha gyenge vagy megtartani, az pedig csak téged minösit nem az, hogy a párod lelépett valaki mással és mekkora egy utolso...

Lassan mennem kell, anyuék hazajönnek a sóbarlangból és akkor tracsparty a telefonon egy jó ideig, itthon a rokonság kiélheti szociális életét a rokonokkal! Istenem de imádok itt lenni a magam kis kuckojában!!

Bezárom a mappát a fényképekkel... elég, nem kinzom magam tovább :(

Kezdem beismerni magamnak is, hogy kicsit jobban beleestem, mint azt én gondoltam...

 

Codee ^^

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr531031599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Élilyen 2009.03.28. 21:49:23

Csak magadat ne hagyd Ildi. És csak Nóbit ne. Persze ebbe már nem nagyon van beleszólásom de akkor is. Lehet hogy alattomosnak tartas(s)z de ha baj van szólj mert az életedről van szó, és nem kell kedvelnek ahoz hogy elfogadd a segítséget. De idöben szólj hogy tudjak segíteni, már megcsináltuk soxor, és ujra megtudjuk. Kérlek ragd félre a viszályt és gondolj magadra, ha kell a segítség engedd. Mást nem tudok adni csak ezt, akkor engedd hogy legalább ebben segítsek.
Megtalálsz ha kell egy barát, mint régen, ha ez lehet még olyan mint régen. Ha nem akkor is segítek és eltünök ahogy jöttem. Már látom hogy nem kellek és próbálom én is rendbe hozni az életem, remélem sikerül. De te mindig fontos maradsz nekem, talán majd egyszer azt is elmondom miért, de nem most. Csak érj el és segítek.
Martini betárazva, citromok felvágásra készen, és talán még tanulásban is tudok valamit nyujtani.
Bye bye Höccencs

Ishikawa 2009.03.29. 12:41:36

eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom
süti beállítások módosítása