HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.08. 19:07 Codee

L.A.O.S

Nah újra itt, pár nap szünet után ... a bejegyzésem cime azért ez, mert ezt hallgatom...

https://www.youtube.com/watch?v=DUDrMND0VjY

Nah, azóta annyi új történt, hogy beszéltem a kis szivem csücskével... a legjobb barátommal és élettársammal, akivel 4 hónaponta beszélünk már csak, mióta elköltöztünk egymástól... nem tudom ez valami pasi fobia vagy agymenés .. ö azt hitte mással vagyok ...,hogy netán az exhez megyek vissza... nem, köszi! Én egyedül, ö meg valami szöszivel azok után, hogy kerek perec kijelentette, hogy a szökéket utálja, nem birja elviselni és,hogy a fekete vagy sötét haju csajokra bukik. Nem egyszer mentünk el együtt festéket nézni nekem, hogy a kedvében járjak. nah, de ez van ... és lássuk be én is szöke lettem...

A beszélgetés nem volt hosszú, igazábból, nem úgy sült el ahogy akrtam és szerintem akartuk, nem beszélünk sokat és mindkettönkben van tüske bizonyos okok miatt, amit szerintem nem kellene hagyni sokáig ...annyi mindent megtettünk egymásért, ha már nem tudunk együtt lenni, legalább ezt a pici joviszonyt örizzük meg közöttünk...

Ma megint 7:36 kor feküdtem és aludtam 2 órát, lementem a konyhába, reggeli, macska-kutya vizit az udvaron, majd visszabujtam az ágyba, mivel kaja volt, a lakás tiszta... de öcsém 12 után haza jött, mire apu elment dolgozni, igy a japán techno-jpop és egyébb örületbekergető zene mellett, még valami zombilövös játékot is hallgattam a háttérböl és alvás nem igen volt, csak szendergés.

Leonardo megérkezett Costa Ricára, és körülbelül 8 órát beszélgettünk.

Remélem ma már lesz ideje képeket csinálni! Alig várom. kevesebb, mint 4 hónapot kaptam töle, mire jön a jó idö, végzek a sulival, vagy lesz valami tavaszi szünet első alkalommal találkozunk ^^ Magyarorzágon kell valami felmérést csinálnia és ha befejezte a munkát lesz pár szabad napja, akkor pedig összefutunk. Azt mondta, ha folyamatosan tanulok, és segit a kiejtésben akkor tavaszra le tudom tenni a spanyolt. Csak ez mozgat, már alig várom a megmérettetést ... amiota sikerült az angolom azóta, teljesen oda-meg vissza vagyok.

Gáborról viszont azota semmit nem hallottam... néha örülök neki, mert ha hallok flöle, mindig megbánt és felmérgel... viszont hiányzik is. Nem tudom, miért forszirozom, hogy hátha történik valami karácsonyig... teljesen érthetetlen .. ö mással, teljes tévhitben rólam ... nem tartjuk a kapcsolatot.. ugyan, mi változna, ami hozzám hozná.. föleg, hogyha ugy alakul és megyek és viszem a cuccait... és szerintem Arky veszi át!

uhhh, fene, még balázzsal is beszélnem kell, ott van Krisz meg a portfolió :S Karácsony előtt ugy is megyek fodrászhoz, de akkor még a sminkmesterrel is beszélnem kell, hogy van -e idöpontja ... ÉS A SZUPER karácsonyi vásárlás :S Basszus, zsoltiék mentek Bécsbe, ki kellett volna vele ugranom :( .... O-O... Robi is megy ... basszus szombaton el kell intéznem :D

Holnap pedig fel kell hivnom az oktatot a 3. vizsga miatt... egyre kevesebb az idöm és egyre több, amit csinálnom kell... mindennel végezni akarok, hogy nyugiban teljenek az ünnepek!

 A jelenlegi szociális életem a neten megfelelö :D Mér RL kell rajta dolgoznom egy kicsit, de majd Nikivel dolgozunk rajta az ünnepeken. Alig várom már, hogy vele legyek... szegénykémnek, nem jött össze most a legutobbi kapcsolata és még nem sirta ki magát a vállamon ...bár szerintem mártit is hivnunk kell, ha nagy a baj ... ahogy hallom, ök már készülnek eröteljesen, egyébként is együtt lesz a család és a barátok, ami kb 30-40 föt jelent, föleg, ha Peströl is jönnek ^^

Attol függöen, hogy lesz a kis lelkiállapotunk, chivas regal, baileys és agárdi pálinka emeli majd a hangulatot... és ahogy ismerem magam és a barátaimat, töltöt is vinnem kell majd XD Remélem minél elöbb keres majd az is akire vártam ... várok ...

Nah lassan mennem kell ... lol, miért kezdett el zölden irni ? :D

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr401584141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása