HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.04.01. 20:02 Codee

...

Az oldal elég üres lesz amit most küldök majd el...,csak a fejem van tele mindenféle gondolattal.... Ah..remek, Gábor még mindig olvassa az oldalt, de szerencsére nem az akinek erröl bármit is tudnia kellene... ne is foglalkozzon semmivel, csak magával...

Rohadtul utálok egyedül lenni :S , bár akármennyire is utálom ezt, nem fogok senkit keresni, az ,hogy belefogjak egy ismerkedésbe, egy kiismerésbe, egy vakon tapogatozásba ... nekem se idöm, se kedvem, se enegriám...

Jah és még valami, k*va mérges vagyok...,nekem senki ne akarjon a második apám lenni!

Remek erre egyszerre hivnak a szülök..le se tagadhatnák, hogy most van ellenőrzési idő :S

Elég volt, gyors tusi, bevágódok az ágyba, megvárom Attilát, aztán meglátom, hogy kikapcsolom -e " azt a bizonyos " telefont, felesleges is, hogy be legyen kapcsolva, ha úgy se keres rajta... ugye-ugye... mifolyikittgyöngyösön :'(

Codee^^

Még valami... Steven-nek pénteken szülinapja lesz, ne felejtsd el kérlek!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr741040407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Élilyen 2009.04.01. 20:57:03

Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:)

süti beállítások módosítása