HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.29. 13:42 Codee

End ...

Találkoztam tegnap öcsikémmel... aki lassan már bátyus lehetne ...

Félhosszu haj, uj szemüveg, szocializálodott fej és külsö, uj barátnö :)

tiszta emberkinézete volt, nagyon jot beszélgettem vele, ugy, mint régen.. tényleg örültem neki, teljes szivemböl. az estét munkával töltöttem és jol elfáradtam...

tegnap minden összejött ,e mellett pedig.. nem tudom kiverni az exemet a fejemböl ráadásul ma van a szülinaoja ... nagyon bánt, hogy ennyi félreértés miatt váltunk el, ráadásul nagyon csunyán...

öcsém azt mondja lépjek tul rajta, de öt ismerve tud valamit, tehát azért mondja, h felejtsem el, mert ennek már semmi esélye... ezt akkor tudtam, mikor pár hete a kezembe vettem az utolso levelét és végig olvastam mindent, akkor értettem meg, ezt nagyon régen eltoltuk és hagytuk elromlani... nem beszéltünk és a probléma csak jött és jött és... aztán minden elöttünk, alattünk, fölöttünk állt :(

Nincs kedvem most többet irni, nagyon magam alatt vagyok a tegnapi van piatt... ráadásul Zoli sem tudja biztosan, mikor jön haza, szeretném már látni, hogy legalább vele minden ok-e.

Codee^^

 

nah igen, ennyit a kedves öcsémröl .. az, hogy normális volt 1 napig tartott... olyan msn üzenetet kaptam töle, h az hihetetlen...

a volt pasim, a volt legjobb barátom ..és ö aki szinte szrt se tud rola, meg akarja mondani, mit csináltam rosszul, és hol hibáztam, hol voltam rossz ? nekem az ilyen ne osztogasson észt akit a pszichologusok nem vállalnak el, mert annyira idegesitö ...

de legalább tudom már mi a baja ... az egy dolog volt, mikor és nem tudom, hogy ... elkezdtem leveleket kapni, beszélgetésröl ..a volt barátom és a legjobb barátom között... teljesen lehidaltam, a csodálatos az volt, h amig a haverom --elméletileg, segitett a szobát fizetni, h ne legyek másik 6 emberrel, addig gábort szidta ,mint a bokrot, h mekkora egy kis ..hogy hivta .. emokapitány, és mennyire puhapöcs ... a párom gábor, meg utálta, mert féltékeny volt rá, hogy 1 héten 1x a saját koliszobájában ugyan mégis bent alszik ...

nah igen a csodálatos rész amikor a férfigerincesség megmutatkoik ... amikor ez a kettö összeszürte a level :D hát persze, hogy édikék voltak egymással, majdnem elcseppentek...erre ma msnen megkapom a ful storit egy harmadik embertöl igy 1 -másfél év távlatábol ? :D és mindegyik azt hiszi mekkora kurva okos?

Igy legyél okos? meg mondj igazat.. elkezdi nekem ez a  kis 19 éves , aki majd elszáll néha magátol akkora agynak képzeli magát és minden 5 percben meg akarja szni a spanyol viaszt ... , hogy ö tud mindent .. igen ? remélem boldog vagy ha ez neked minden :D A két pasi egymásrol hazudgál majd jopofiztak egymásnak, erre kiderül, h öcsikének is panaszkodtak, de azt már együtt csinálták... csak érdekes, hogy lehet valaki ekkora gennyláda, hogy 5 évig a legjobb barátnak adja ki magát, aztán nem tud megdugni, elszálll az agya :s felkeresi a volt pasim, no meg a közös haverom és beleüti az életemnek azon részébe az orrát amibe nagyon nem kellene? hát szakadjatok meg ... egy percet sem érdemelnek meg tovább ...a pasik legalja ...

gusztustalan kis vesziteni nem tudo férgek ... és ök a pasik, még van arca  okoskodni ... mikor nekem mondta elözö napokban, h mit gondol erröl és arrol az emberröl, utána meg éppen a seggét nem nyalja annyira benne van a nyálaskodásban ? hát hajrá, ha ez nekik jo volt, és ráértek szartkavarni, hajrá, fulladjanak bele, uj év alkalmábol ..erre nekem se eröm, se idöm nincs, tudtam, hogy a 20-23 ak korosztály is elég fiatalocska, de az ,h egy 5 éves szintjével vetekszik .. hazudnak és árulkodnak, ha valami nem ugy megy, éppen a maminak nem mondták még el és az ovonéninek ..brü-hü-hü ...

nah ebböl mára elég volt, remélem valaki lehuzza öket ma a wc-n ...

BB

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr741630355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása