HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.21. 10:05 Codee

Go-go

Még itt sincsenek az ünnepek, de már elegem van belöle!

Mindenki ebben a nagy karácsonyi , ünnepi lázban ég ... én meg már az új évet is utálom! Mindenütt, hó, meg hideg ... -17 fok mára, de a hét közepére +10 et igérnek... NORMÁLIS ???

Már megvettem pár ajándékot, a többit közösen oldjuk meg...

Belekezdtem 2 könyvbe is...kb 100x az elsö oldalnál nem jutottam továbbb...annyira egy lehangolo, semmilyen kezdésü, unalmas valami... jah igen a könyv eleje általában szereplő, meg helyszin bemutatás meg kutyafüle, nem kell ezzel jönni... ez pont nem egy olyan fajta könyv aminek ilyen langyosan kellene kezdödnie...

Napok óta Mike-al beszélgetek, minden közös szabadidönkben ...tervezgeti, mikor tud hazamenni a párjához... Leo meg.. elvan .. csinálja a dolgait vagy éppen alszik és alszik... mikor olyan kedve van akkor rendes, aztán fogja magát, tesz egy 180 fokos fordulatot és olyan, mint a kutyám ... csak el van. Még a macskám is kedvesebb. Bár tegnpa ... kicsit tul lött a célon, úgy felmérgelt, hogy le is léptem aludni...amiböl persze nem lett semmi, mert jol felmérgelt én meg kattogtam. jelen helyzetben, tudom, hogy megértönek kell lennem, mert nagyon kedvelem öket..., de ebben és más helyzetben is látnia kellene, 1 hónap ismeretség az semmi... az, hogy én önszántamból tartom benne, bennük a lelket, még nem jogositja fel, hogy mikor kedve szottyan ekkora baromságokkal álljon elő, mint tegnap. Egy helyen vannak Mike-al ..,de vele biztos tudok vagy 2-3 órát beszélni... leoval felet? és akkor is elmegy 3*5 percre?  aztán egy ora mulva jön, ir 2 sort és közli, ok megyek enni, meg fürdeni...

ha éppen jó formában van, a madarak és egyébb háziállatok a téma, vagy kapja magát és megkér küldjen neki képet az utolso albumbol .. ezt meg ezt és ezt...

Pár beszolása után, ha Mike nem lenne már hagytam volna a fenébe ... 31 éves pasi, ha igy viselkedik keressen magának anyukát ... én biztos nem istápolom.

Semmit ,de semmit nem tesz annak érdekében, hogy jóban legyünk...csak éppen elvan, hogyha kellek akkor  megtalál, tud hivni, meg üzenni. Ha ebböl lesz valami, hálát adhat Mikenak. Lassan Ö többet tud rolam, mint a kis barátja. Nagyon kedvelem, közvetlen, barátságos, jószivü, segitökész és mindig nagyokat nevetünk :D Már alig várom, hogy hazajöjjenek Magyarországra. Szerintem elsö dolgom lesz most télen egy tonna havat lefagyasztani és mire jönnek, Leot belefektetni ... úgy sem látott még havat mr costa ricán szörfözök :D

Nah lassan mennem kell, be kell fejeznem még egy-két dolgot, délután unokatesommal futok össze a városban, aztán kozmetikus, még a smink terveket ki kell nyomtatnom :S

 

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr731612568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása