HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.04.01. 13:40 Codee

I wait for a celestial sign!

Nem tudok magammal mit kezdeni, egész nap szorongattam a telefonját :S

Ö meg már rég más vizeken evez...., bárcsak könnyebb lenne elengedni, ha ennyire ö úgy is " végzett" itt... Nem akarom, hogy egyedül legyen, nem akarom, hogy nélkülem legyen... nem akarom..azt meg pláne, hogy mással legyen...

Kapjon egy kis szabadidőt, bulizzon, beszélgessen flörtöljön, de csak annyi irl közeledéssel, mint én :(  == 0

Hol szabhatod meg ,és hogyan, hogy ne ölelje meg más, hogy ne csókoljon mást egy bulin ? a többiről nem is beszélve... :'( utálom ezt a hozzáállásomat, amit még a régi kapcsolatomból hoztam... amig beszélget nincs gond, de neki számtalan lehetösége van tovább lépnie egy ismerettségben... ö meg a beszélgetéseket is sajnálta tölem, az smseket... holott tudta, hogy ebböl soha nem lesz irl semmi.

Aztán szépen feladott... én meg maradtam egyedül a telefonjával...

És csak nézek, hogy ennyire is akart ? Eddig tartott a nagy szerelem, amit 50 évig igért minimum, történik valami és szombaton még együtt vagyunk hétfön meg új nöje van?

Ha kinozni akart le a kalappal, de ha ennyit jelent neki, nem követem el azt a hibát mint eddig.. feleslegesen reménykedni, meg várni... elég volt... többet nem, én nem futok utána az biztos... az utolsó 1 hónap amit együtt töltöttünk , úgy éreztem újra lehet jó ... aztán mire beleéltem magam, elrendeztem volna a dolgokat ö csak ... /quit :S

Várok még egy kicsit, hiszen én nem tudom feladni... legalább valami kis jelre, hogy még... nem tudom... honnan a fenéböl is tudná ,hogy mi a fenét csinálok már egy ideje ? :S :S ide nem jár fel, a régi blogját is otthagyta :( gáborral talán már nem beszélnek, de ha igen remélem nem én vagyok a téma :(

Mi a fenét csinálok, lehet hagynom kellene a fenébe, ha ö már letett rola.. :S

Miért nem megy gyorsabban :'(

 

Codee ^^

 

 

UI.: A FENÉT akarom, hogy flörtöljön :'(

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr261039700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Élilyen 2009.04.01. 16:29:10

Nem beszél itt már senki senkivel,hidd el.
Szép életet.

Codee 2009.04.01. 19:42:20

@Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna!
süti beállítások módosítása