HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.04.12. 15:00 Codee

Yuppee

vasarnap, husvet, nyul....

2 napos programot szerveztek a szuliem hazautazásom elott... tegnap fejeztuk be a pakolast... igy lasan.. 6-7 nap utan... ,de csak azért haladtunk az tulso 2 napon gyorsabban, mert osszevesztem veluk és szakembert hivtunk a munkához :D :D Micsoda meglepetés!

El akartam menni guild talira, de hazautazasom elott 2-3 nappal a winchesterem azt mondta goodbye... és nem akart elindulni tobbet. Igazi utolso nyekkenés volt amit hallottam tole utojara, a kis adataimmal. A szakdogammal.... igy 3 hetem van összedobni 50 oldalas leirást meg magat a programot, a kis oldalt a cukifalat mysql adatbazissal... probaltam segitseget kerni, de vagy nem ertettek hozza vagy dolgoztak és persze masnak is szunet volt, van.. majd pont az én szerencsétlenkedésemmel foglalkozik majd :(

Nagyon remek ...

Sehol nem tartok, itthon all a bal, maganelet 0, kavaras a kobon :S Miert nem tud mindenki nyugton maradni majus elso heteig amig beadon azt a vacak szakdolgozatot, lol, ha egyaltalan lesz mit beadni ezek utan :S El sem hiszem, hogy ekkora " szerencsém" legyen, hogy szakdolgozatostol elszálljon a winchesterem :S

Probaltam keresni valami kiindulasi pontot, egy egyszerü kis oldalt, pici adatbazissal, amit aztan szepen alakitgathatok. Egy nagyon egyszeru oldalt épp par gomban, kis ide katt- kis oda katt :S

Meg a jovohetet raszanom, meglatom, lesz -e belole valami... ha nem, akkor befejeztem.. elegem van, hogy amennyi idöt raszantam a sulira, a jobudos fenebe se vagyok! Persze volak hianyossagaim, ok, elismerem.. de amikor 5x iratnak meg velem egy zh-t, meg pot zh-t meg ujraf elveszem a tantargyat es megint megirom ua az atkozott feladatsort, mert az elozo felevhezkepest lusta valtoztatni a kerdessoron, en pedig a vegen letojom esnem keszulok tobbet ra, csak azt irom amit eddig irtam, se tobbet, se kevesebbet és az 5. alkalommal atenged.. akkor mi a jo k*va anyukajat olvasott az elozo alkalmakkor, hogy nem tudta elfogadni ?? ES NEM... ne gondolj arra, hogy mar annyiszor probalkoztam, hogy megsajnalt es atengedett... ez eppenseggel, nem egy atcsusszanok kettessel jegy volt XD XD masreszt, itt nem sajnaljak az embert!

Szoval en igyekeztem nem felbehagyni azt amit elkezdtem, de ez mar majdnem fele lassusag ahogy az iskolat vegeznem kellene, es tul sok idot vesz el, eredmeny nelul... csak ido es penz pocsekolas...

Megvarom a mostani vizsgaidoszakot, de ha ugy alakul majusban a nyelvvizsga utan mar nem megyek tantargy vizsgakra.. nagyon gondolkozom, hogy visszamegyek pestre dolgozni, ha lehet... es a szeptemberi felevet pedig passzivra teszem.... nem tudok mit tenni! Apunak mult het ota nincs allasa ... es ok nem fogjak, nem tudjak es nem akarjak mar a sulit fizetni.. szoval skip a kovetkezo felev :S :(

Ha sikerulne valamit beadnommajus 2ig.. utana meg sikerulne az angol nyelvvizsgam, egesz nyaron dolgoznek az uj felevemert..,de igy nem latom ertelmet...

 

Szoval mara ennyi :( Meg a husveti szuper 11 napos szunetrol, amit itthon toltottem nagy megertesben, bekeben es tudtam haladni a szakdogaval.. ty!

 

Codee ^^

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr341061026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Élilyen 2009.04.12. 21:53:19

Úristen akkora party volt hogy azt egy nap is kevés lenne elmesélni, reggel 6ig zuztuk:)
Csak annyit hogy Yogit lekapta egy kiscsaj:D
Etu ... alig tudtam beszélni vele de iszonyatossan jó fej. Hatalmas pörgés volt, nagyon jól érezted volna magad, már a guild tali vége fele kérdezgették mikor lesz ujra.
A szeszfogyasztást a mai napig nem sikerült felmérni. Én olyan 1 körül kezdtem el inni az elsö érkezökkel és ezt folytattuk reggelig.
Volt mozi, vacsora minden. Ha érdekelnek a képek elérsz.
Viszont azt leirhatnád mi lett a történet vége, most sikerült "kibékülni" vagy nem? vagy most mi van, több ezer izguló rajongó várja a folytatást. Ne hagyj cserben:)

Codee 2009.04.15. 21:12:28

@Élilyen: kosz, nem eleg szar, hogy nem mehettem, te meg vagy kedves ezt tovabb fejtegetni. egyebkent is valtottam kb 4 sort a yogival, azt mondta kiraly volt, szoval eleg lett volna annyi, tyé. Remelem a nyari talira is sokan mennek es remelem jo idoben lesz , plane ha meg all az ajanlatod es mehetek. kibekulni ? meg, lol, tobb ezer, hatha nem posztolod mashova is akkor szerintem rajtad kivul nem sokan olvassak, nem olyan erdekes ez :(

Élilyen 2009.04.15. 23:40:12

Sima ügy, persze hogy jöhetsz most is olyan sztorim van hogy röhögnél egy hétig de ide nem merem itt leírni.
De most megint kikerülted a választ:) nyah ha jött meglocsolni akkor csak érez valamit és ha lenne nőcije akkor nem hiszem hogy tett volna ilyet szóóval örülhet a kis Höci.
Nah ölellek, Aztán irj ide sürübben és more érzelem kevesebb depi.

Codee 2009.04.16. 14:47:09

@Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lattam, hogy en meg egy hetig sirnek rajta. Nem a " multtal" van a problema, hanem ha hazudnak, meg hulyenek neznek, azt pedig en nagyon nem tudom toleralni, ennyire ismerhetsz! De , ki az aki szereti meg elturi, hogy hulyenek nezzek..lol! Az, hogy ezek utan miert latogatott meg, nem tudom, hazugsagra egy baratsagot sem lehet alapozni, nem hogy egy kapcsolatot!
majd ha ugy lesz lehetoseg a tortenetet szivesen meghallgatnam, kivancsi vagyok tenyleg olyan jo-e!
süti beállítások módosítása