HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.02. 16:58 Codee

Here again.

 

Nos, ma megint sokat dolgoztam, és eléggé elfáradtam ....

Hehe ezt irtam tegnap hajnali 1kor és elaudtam :D

Ma pedig be kellene fejeznem, de eddig rohangáltam, mostam .. / vagyis a gép/ egy csomo ruhát, feketét, szineset, fehéret, vacsit csinálta, takaritottam...

Még msn-t is online hagytam :S Reggel tömérdek üzenet, szerintem páran rájöttek, hogy ritkán járok fel és na akkor csapjunk le rá ...

Chris, meglepetése, hogy már fél éve nagyon kedvel :D remek ... kedvelni még lehet :D

Leonardo ... jövö héten, Costa Rica-ra utazik és készit egy csomo képet nekem :)

Zsolti, vissza jött fürdésböl és aztán elment aludni, mivel látta, tudta, hogy elaludtam :D

Tom lefekvés elötti gn, sleep well-je fogadott és még délután kettökor is huzta a lóbőrt :D

Niki .... találkoznunk kellene már, meg akarok beszélni veled valamit, még mindig nem vagy jól te sem a történtek után ? .. bah, azt hiszem, mindketten kifogtuk a ... jó nagy csalódást ... én mondtam neki, hogy haveri körben ne tegye, házi nyulra nem lövünk, abbol mindig csak a baj van ... hát késö ...

Ideje lenne már azt a csajos pizsamapartit megtartani ... mindenkinek hasznára válna :)

Probáltam könyvet olvasni, egész nap lefoglalni magam, amig ki nem dölök .. a kidölés tegnap már ment .. :( de ez a terelés a gondolataimat rola .. pff nem igazán ...

ma már annyi kv-t ittam, hogy éppen repülni nem tudok töle ... lefárasztottam magam, mindent, MINDENT megcsináltam, amit lehetett a lakásban ... és bármibe kezdek, mindenröl , ö jut szembe :S nah ez pedig már kezd sok lenni ...

Bah, ugy látszik a mai nap csak a munkárol szol .. remek, és még én nem vagyok promotolva :S Én csak kiakpcsolodni akarok játékban, erre a nyakamba szakad minden ...

igen, máskor tartom a számat ... 30 kérdés, 30 megérzés, 30x történt az amit megmondtam ... holnap megyek lottozni ... bekapcsolom öket konferenciába, aztán én lépek :D

Bah, lassan kezdhetek tanulni megint, rendes suli zh-k ,vizsgák, itt avezetés 3. része, +  a német, meg a spanyol :S végezni akarok mindennel tavasz elött. Remélem ugy haladok a spanyollal, ahogy Leonardoval terveztük ...,de elöbb végezni akarok a könyvvel, hogy legyen valami alapom ... ahh, most jutott eszembe, Ági is spanyolból vizsgázott felsön ... pár ö volt kint külföldön ahol ezt tanulta ...

Három nyelv , nem hangzik rosszul ... németet meg spanyolt már tanultam régebben, ideje elövenni megint :)

Bah, tényleg tul sok kv-t ittam... kezdem magam ugy érezni,mint régen ... héten munka, meg suli, aztán csütörtök este már készülödök, pénteken megszökök pestre, és hétvégén együtt tudunk lenni :S bah, damn it... ez még mindign nem megy :(

 

Codee ^^

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr61569153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Léhüllő · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.12.03. 13:17:15

Én japán középre megyek most vasárnap, szóval jó kis nyelves hangulatban vagyok én is.
És idén nem tekerek egyet mielőtt vizsgázom, ahogy az alapnál tettem (ami akkor meglett) :D

Codee 2009.12.03. 15:55:31

@Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedélyt, hogy felkészitöre menjen belöle, ha letette az angol közepet :) Soha nem hallotam, hogy valaki teker egyet vizsga elött, esetleg egy felest, az ok :) Sok sikert a vizsgádhoz!
süti beállítások módosítása