HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2010.04.12. 21:14 Codee

Választások, döntések, befolyásolhatatlan események, ex-völegény

Nah lefutottak a nagy valasztasok, eredmény tekintetében ki a vártat, reméltet kapta, ki csalodott...

De ugy ezem, barmit is remel az ember, valahogyan ugy is csak csalodas eri..., mindig van valaki aki ezen munkalkodik, barmilyen jo ember...es/vagy emberismero is legyen a személy, hogy kikkel veszi magat korul.

Ma megint az ex-volegenyemmel almodtam...amikor 2-3 het utan igent mondtam neki, az onzo modon magam miatt volt, nagyon sokaig azt hittem ö nem gondolja komolyan, csak azert mert volt egy nagy veszekedes utan igy probalta megmutatni, hogy komolyan gondolja es bizhatok benne. Imadtam azt az éjjelt, fent a varban... vacsora utan. Soha nem felejtem el, ahogy izgult, szegenykem. Ahogy szervezkedett, keszult ra.

Majd egyszeruen elfelejtette, hogy egy eljegyzes utan is dolgozni kella kapcsolaton, hogy jo maradhasson. Azt hitte, ha elrejti a problémákat es majd magaban kiduhongi megoldja a gondokat. Amikor mar nem voltunk egyutt , csak sodort bennunket a hetkoznap tartottuk a kapcsolatot,hogy mi is van a masikkal. Régen nem vette eszre, hogy csak azert akarok akkor mar Pestre jarni dolgozni, hogy vele lehessek, h velem egyutt oldja meg a problémakat, es egyutt oljuk meg az ovet. Imadtam vele aludni, es amikor elaludt olelni es erezni az illatat, betakargatni. Nem egyszer sirtam magam alomba, hogyha tudna, hogy szeretem, de olyan hulye konok modon viselkedett. A szakitasunk nem mas miatt volt, hanem ahogy viselkedett, kezelte vagyis inkabb nem kezelte a problémakat. Nem tudnek olyan pasi mellett lenni aki eltusolja a gondokat es ha elmegyek otthonrol szetveri a felhazat :'( raadasul, akivel meg akartam ismerkedni, csak joban akartam lenni, uj embert ismerni.... egy kulfoldit. egyelvalt pasit, 2 gyerekkel... igen, de akarmennyire is felporgetett, mint uj ember ...  o ott messzesegben, en itthon... Tudom, tulsagosan beleéltem magam ebbe a haverkodjunk kulfoldiekkel es jo volt vele hulyeskedni, talan az tetszett a legjobban, hogy ugy vicelodhettunk ahogy akartunk, mert senki nem kotott bele, hogy kinek a parja fog szolni, h ezt nem kellene. viszont soha nem leptunk tovabb...a  latogatas utan o haza ment, en maradtam...

Emlekszem sikerult megbeszelni ezt az egeszet es ugy volt talalkozunk.... de megsem jutottunk egyrol a kettore... voltak munkahelyen meg kisebb veszekedesek... otthon is. aztan... megis egyutt aludtunk :$ vagy o fekudt mellem, vagy en mellé, nem birtam nelkule... talan ketszer megkerdezte, hogy nem-e kezdjuk ujra a dolgokat, de en feltem, hogy megint elkedi a tusoljuk el a problemat, csak legyunk egyutt... azt mondtam talan nem kellene, azutan ugy alakult kimentem a konyhaba hozza, az olébe oltem.... azt mondtam, megprobalhatjuk es megcsokoltam ... ö erre majdnem sirva fakadt es azt mondta...nem birna ki ha meg egyszer elveszitene, inkabb ne eroltessuk....

Elindultunk az allomasra, es fogta a kezem.... nem csak a taskam... vettunk jegyet, leultunk es vartuk a vonatot...kerdezte akkor most mi legyen.... kerdeztem, hogy ezt miert kerdezi, hiszen eldontotte, hogy nem akarja.... jott a vonat, feltett ra.... becsukta az ajtot es azt mondta, nem akarlak igy elengedni... es elkezdett konnyezni... en csak annyit mondtam, este beszelunk es talalkozunk jovoheten....

gyorsitva a dolgon, talalkoztam a kulfoldi pasival, Gabor is lent volt kecskemeten, tudta, h minden ok, nem tortent semmi... majd nagy veszekedesek, nagy kibekules, veszekedes....kibekules... a masodik bekules utan is maradtak meg elvarratlan szalak,de rajott, h tulzasba vitte a feltekenyseget es aggodalmat, en pedig tudom, h en is hibaztam mert tulsagosan beleéltem magam egy uj kulfoldi haversagba. elso ilyen volt, nem tudtam ,hogy kezeljem le, plane egy feltekeny ex-par jelenleteben. Ugy volt talalkozunk... beszeltunk msnen , telon, smsben, talakozni akartunk a hetvegi sulim utan.... irtam neki reggel 5kor a vonaton ,de nem valaszolt... este hazamentem, beszelgettem egy regi kozos ismerosunkkel es teljesen kibukva irt ram, minden rosszat elmondva ... en meg azt sem tudtam mi tortent :S teljesen felmergelt, hogy kerdes nelkul, ugy, hogy igazabbol bekulnenk, o megint feltekenysegi agybajt kap egy kozos ismerosre, aki egyebkent alig varta, h ujra kibékuljunk.

MA reggel pedig masfel ev utan, csupan egy elszolas utan kiderult, h a kedves kozos ismeros Ark, akit eddig jo embernek tartottam es szilveszter ota tartom a vallam a sirbakolasahoz, hogy csalta meg az exe, hogy hianyzik neki, de gyuloli, de csak elmegy vele cipot venni,m eg csak rosszul erzi magar amikor vele van ,meg csupa olyan baromsag amit eldont az ember epp esszel, h most akaom, vagy nem :s a kiscsaj kitette es nem is akar tole semmit, akkor nekem o ne okoskodjon az en dolgomba, mikor a sajatjat sem tudja kezelni. reggel megirtam neki, hogy meg mindigtartanak az almaim Gaborral es nem birom nelkule, erre letolt, mint valami kocsis, h ne legyek olyan kis hulye, es lepjek tul rajta.... mondtam neki, h az agya olyan, mint a szita... kibekuloben voltunk es egyszerre teljesen atment egy ejszaka idiotaba, valaminek tortennie kelett, hogy valaki egy eljegyzes utan amikor ujra kibekulhet a parjaval egyszeruen atmegy örültbe. oly annyira, h békulés utan, mikor a hetvegen talalkozni kelett volna, o levaltotta a telefonszamat es se hire se hamva nem volt :S Tudom, hogy nem tettem semmit, es biztam ha szeret csak az agyahoz kap, h valami nem stimmel... en vartam majdnem masfel evet, majd irtam a nevnapjara, de csak egy koszonomot kaptam... ere ma, masfel ev utan, mikor en vegig hallgattam 4-5 honap sirast, meg igy akarok ongyilkos lenni, meg ugy nem birom es leittam magam es ez meg az tortent, a haverjaim vittek haza, szetbulizom az agyam csak ne fajjon a volt csajom megcsalasa utan.. a kedves barat kozli.. ugyan mar felejtsd el, kerdezem, miert tennem, tudom, h nem hibaztam, es meg szeretem, tortent valami rajtunk kivulallo okokbol es nem tudom emiatt sem elfelejteni... ugyan keress mast, nem ezt mondom neked mar karacsony ota? nem érted, h szeretem? felejtsd el, o mar nem akar toled régen semmit .... mondom tessék ?  ez most mondod masfel ev utan, mikor neked odakat rengtem eddig, hogy reménykedek, MOST KOZLOD????????

hagyjuk nem érdekes... hangzott a válasz... amiutan elkuldtem a jo édes .. anyjaba.., hogy azota tudja mi torténhetett es hagyott reménykedni nap, mint nap... mikr kuldozgette rakat szam a yout*os zenéket, szakitas bekulesrol, meg hianyzol, meg csupa letargikus szamot, utana mikor meg jo volt a kedve es talalkozott valami uj kiscsajjal akkor is kuldte a dalokat, h legyen mar jo kedvem....mertneki most az van....

A hetvegi sulim szeptemberbe kezdodott... lazan 8 honapja tudta, hogy mi torténhetett es ,h gabor vajon miert valtozott meg egyik naprol a masikra békules utan... 8 honapig engedett reménykedni es nem szolt egy arva szot sem, hogy felesleges, haho... mert mar nem akar semmit... mindig meghallgatta a torténetet, bologatott,h okok... es hagyott agyalni, hogy mi torténhetett es ,h talan ujra visszajon ha rajon valami nem stimmelt.

Azert ugy tunik en lealabb jol vegig hallgattam a nyugjeit es probaltam mindig segiteni neki... amig baja volt jo volt, h tudott keresni ...

Elegem van az emberekbol, a folyamatos reménykedésbol, semmi ertelme.. elegem van azokbol az emberekbol akik engednek reménykedni es hagynak, sot taplaljak benned a reményt, majd jol kepen torolnek azzal, h bocs... megsem eri meg...

Everyody lies!!!

 

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr181916037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása