HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.14. 01:48 Codee

Crazy day

Totál elegem van....

Ma lejárt a bérletem, holott még 2 napig számoltam vele, hogy jó lesz ...

Itthon egész jó volt, rég hülyéskedtem ennyit anyuval... laza volt a hétvége, kivétel a szombat ... megint toltam egy 72 orát 4 ora alvással ... szoval haza uton szombaton .. már nem kicsit szédültem... meg majdnem lelaudtam Viktoron :S Olyan álmos voltam... ráadásul Ceglédig a kocsiban meleg is volt ... szép lett volna, ha még az autoban is tolok egy szundit.

A suli olyan sz*r, hogy hihetetlen, olyan hiányosságok vannak, hogy kiábránditó ... és szó nélkül megetszik ... elég is ennyi belöle ... bár lehet hamarabb befejezem a sulit, minthogy elvégezném.

Azota már beszéltem a drága kis élettársammal... ha minden igaz, sckdogázik... meg volt állásinterjun. igaz, hogy mondta, hogy németes.. megkapta az angol tesztet ^^ bár nem kell félnie... tud ö angolul is ha akar .. pláne ha velem borozik :)

Nah a haverom rendesen felmérgelt, ebben az évben most elöször ugy igazán ... elegem is lett, segitségért nyávog, segitenék, de nem jo.. akkor oldja meg maga. Régen nem kisfiu, hogy kiöntse a tejet ...

Holnap Leonardo befejezi a munkát Costa Ricán, amint hazaér felteszi a képeket... , addig meg csak a BB-n beszélünk. Láttam róla képet... hát anyám :D Nem kell foglalkozni, hogy szoliba menjen... erre irja, nos igen, szörfözés közben lebarnult XD Focizik és vannak kockái ... nah ez egy kicsit számomra érdekes ... az, ha nekem van 6 még elmegy, csak ugy letter, mikor röpi edzésre jártam ... de nekem egy pasinak kell, hogy legye egy pici pocija.... és...és..és ... 175 centi ... nem tudom, wtb a férfi :S 185-190 alatt nekem régebben szóba sem jöttek ... bár ... mifene, nem mintha keresnék most akár egyet is ...

Arra vár, hogy elindithassa a saját vállalkozását, már csak valami engedélyre van hátra ...

A dátum meg van mikor kezdem a vezetést ...ma beszéltem Krisszel... ha holnap megkapom az idöpontot a sminkestöl akkor kiveszi azt a napot szabadnak ...

Közben zsolti ir, kész van a munkával... valamit még csinálnak az uj telojával, töltöget és aztán megy aludni. 22 fodrász ... még világosabb szökét akarok ... ma pedig elkezdtem gyakorolni a akrácsonyi sminkem ... nos, nem tudom a legtöbb nö, hogy tud cicomázni minden reggel a tükör elött félórákat :S de, nekem elég lesz ez karácsonykor ^^

Most várok pár kiegészitöt és azt is viszem a sminkeshez, hogy utána tudjak igazitani, mire pestre érek a fotozásra... abban bizok ,amit Györgyi megcsinál, más nem festeget rajtam semmit ^^

A Gáboros ügyben semmi, totál hallgatás... és probálom a figyelmem lekötni a haverokkal, munkával, sulival ... de ez egyre nehezebb, mikor is mgyek pestre... átadom a dobozt és ennyi. azt sem ö veszi át, hanem ark... great .. lassan 1 éve... kezdem elveszteni a hitem és reményem... azok után, hogy mondtam neki, mi a helyzet, miért hagyta magát valami iszonytos tévedésban ? ? ? :S vagy valaki erösitette ebben ? :S remek, kellett neki, makacsnak lennie :(

Remek, addig nézem itt az egyik klippet, hogy eszembe jutott, ha 22én leszek festve, nekem a fényképezés napjára meg kell csináltatnom a hajam :S

És jövöhéten karácsonyi cuccok vásárlása... szuper .. basszus, Leonardo még vacsizik... én szerintem ledölök és megnézem a TBBT-t Leonardoval :D :D :D:D Ez mekkora o-O

reggel bank, takaritás itthon, város,telefonálás és ha lesz idöm.. akkor tanulok.

már alig várom, hogy ebéd után legyen ...elkezdhetem a listák irását...

lassan lehet el kellene kezdenem lemondanom pár dolgorol... talán tul sokáig reménykedek hiába, és bár az idöt nem sajnálnám, teljesen felemészt, zet pedig nem akarom... mert nem éri meg, hiábavalonak tünik ...

Codee^^

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr621595608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása