HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.24. 20:04 Codee

X-mas

Nah, ez a nap is eljött..szenteste!

Még mindig semmi hir Gáborrol ...

A csomag még mindig az ágy mellett van... elö kellene keritenem a teloját, de fogalmam nincs hol van ... már 30 perce az ágyban vagyok, el-el aludtam ...vacsi megvolt, ajándékok detto.. egész jo volt... holnap vendégség ... ugy tünik akkor hétfön tényleg pest!

Szerintem ez az egész fényképezés azért jó, hogy terelje a gondolatomat, mikor majd odaadom az utolsó csomagot valakinek aki értejön. Ez olyan totál nincs más lehetöség, tényleg vége, nincs visszaut... amig nálam voltak, legalább tudtam, hogy majd keresi, várja, beszélünk emiatt...,de semmi...

Adtam neki idöt, hogy majd majd karácsonyig biztos lesz valami, de se egy levél, se egy sms, se egy üzenet ...

Nem tehetek mást, semmi értelme tovább, feladom ... nem akarom, de kell, mert nincs értelme... semmi esély és remény!

Annyira nem is tudok most miröl irni, holnap megyek unokatesomhoz , szerintem egy jo kis vodkával fog majd vigasztalni ... hol van a szent estei és karácsonyi csoda? :(

 

Codee ^^

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr51621295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása