HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2010.01.13. 13:07 Codee

Back ;)

Nah foglaljuk össze gyorsan mi volt mostanában :)

Arkkal találkoztam, veszekedés, pár nap mosolyszünet .... majd megkeresett :D

A baj, h azért, mert a szuper fair párja, szilveszter alkalmábol, megcsalta....

nah azon a 2 estén együtt sirtunk.... és azota is minden rendben velünk :)

Azután .... voltam suliban vizsga miatt hétfön ... találkoztam az egyik jogász barátommal, lassan végzünk ^^ Istenem, még mindig azzal a csoda forddal jár .... akkora, mint a fél ház és olyan fekete..... a közös barátunk eljegyezte a párját fél év után és január végén már el is veszi :D szóval ennyi jo hir már van :)

Összefutottam a volt legjobb barátommal is....,de semmi különös .. tényleg ennyi volt..., azt hittem marad, de ment vissza haza, mint valami kis palotapincsi ... amikor láttam, h nem akar maradni, hát menj ... én biztos nem tartalak itt... majd eszembe jutott, h nem is megy akkor vonat :S gondoltam ne menjen ki potyára, de ö akkor is menni akart, nah mondom b+ 1 ora ide-oda sem fél bele, akkor huzzál... és pont ment vonat.. házt hajrá... még a végén azt hiszi marasztalni akartam... nagyon téved... menjen...

mi volt még ... anyu szülinapja! nah az jol sikerült ^^  meg a 2 exemé :D de egyik sem annyira eget rengetö...

bah.. lol öcsém tegnap nekem akart irni msnen a ------ MÁSIK szobábol :D erre ráirt a volt pasimra..., ott üvöltözik, káromkodik :D átmegyek.... látom ám az ablakot :D

az semmi, mondtam neki, ha meglátom, h egy csoportba tesz vele, leszedem a golyoit :D :D

Mi volt még ... jah..igen, a mai nappal ujra megerösödött bennem, h tul hamar tudnék megbocsájtani... és ez talán hiba..., föleg, ha kiderül, kicsit régebb ota huzzák az ember agyát, de már letojom.. kis rohadék... rugtam én már ki különb embert is ...

Nos lássuk..Leonardo teljesen magába van zuhanva... nem evett az elmult 1 honapban rendes kaját és most van rajta felesleg XD XD Amint végez a " bent léttel " utazik haza, eszik egy jot és elkezdi az edzéseket ... bár..nagyon nem hizhatott meg, karácsony elött még láttam a kockás hasát :D

Mike-al alig várjuk,h Zoli kimenjen érte és azonnal hazautazzon Panamábol ... elintézik a papirokat és már aznap repcsi ..+16 ora ut... otthon pihi.. a héten lakás nézés és találkozunk :)

Pest , Pest, Pest ... még müterem után kell nézni ..Krisz, addig gyakorol az uj világitás rendszerével ... új lámpák, terelök, sötétitök, azt sem tudom miket vett karácsony után :D

Nah akkor ott lesz Ádám, Gábor... istenem kivel kell még találkoznom ... BASSZUS ALex -.- nah ö ki fog nyirni, ha nem szolok neki :D

nem lesz elég 2 nap :) bár.... ha Mike itthon lesz és együtt leszünk azon a hétvégén, talán megoldhato ...

Februárban pedig jön Tony :) Nah egy Francia :P

Lassan mennem kell, 3ra itt van Attila és megyünk vezetni ^^ Teljesen pörgök ma pedig még nem ittam kv-t :)

 

Szép napot!

Codee^^

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr791669041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása