HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.05. 04:50 Codee

No sleep ...

Nah, ideje lenne menni aludni ...

Ha nem jönne a vonatom :D Nem aludtam semmit aludni .. hála Istennek a 8 évvel ezelötti pasim irt ...,hogy a fenébe tudja a számom, vagy ilyen régi lenne :D Tul sok pezsgöt ittam és lekváros puszedlit ettem ... kb 12 órája karácsonyi dalokat hallgatok ... vagyis egyet és az ismétlödik :D ...ahh nah igen, irt, hogy nem-e futnánk össze, mert még mindig hiányol, van egy háza és szivesen várna bele ... nem köszi! Miért pont ma ? :S Erre a másik exem, ma 3x telefonált ... legyünk barátok, beszélgessünk ... ahha .. december van, tél lesz/van, nem tavasz, hagyjatok már békén ... :S Biztos, nem véletlen hagytam öket ott elötte és ha annyi esélyadás után nem változtak, miért pont most. Sajnálom, teljesen más terveim vannak és érzelmileg is egy elég nagy hullámvölgyben vagyok ... kösz, de kösz nem!

Mennem kellene suliba, vagyis vonathoz ... egy régi ismerösöm keresett, hogy ö is jön peströl, menjünk együtt... multkor ora után, ugy is balázsnál sütöttek palacsintát, mi pedig street fightereztünk az xboxon :D haza uton találkoztunk balázzsal és vele utaztam haza.

Ahh még minding vagy a 17 éveseket vagy a 40+ osokat kergeti :D érdekes egy srác :D

nah, be kellene fejeznem a pezsgözést, sem a helyzetemen nem javit, sem, hogy igy menjek utazni... még elalszok és pesten közötök ki ...,de akkor vihetném az exem cuccait, ami nem igazán van még készen dobozolva :S bah :(

remélem estére kicsit jobb kedvem lesz és ...NEEEM, nem sajnáltatom magam... csak remélem jobb lesz picivel .. vagy alamit valahogy alakul a helyzet ... :(

Codee^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr411575224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása