HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2010.03.22. 23:19 Codee

Again ...

Ujra itt, marcius 22, mindjart ejfel...

2 nap van mar csak gabor napig ... es lassan 1 het van agardig ...

meg fogok pusztulni a hianytol, amikor ott leszek, talan abban az agyban, ahol a kesobbiekben volegeny jeloltemmel toltottuk elso kozos csinytalan éjszakankat ....

arkkal januar ota kozottunk ujra minden ok....kezd mostanaban helyre allni a beke / kopp-kopp/ ... egesz jol alakulnak a dolgok.... suli megyeget, csinalom a beadandokat, meg zh-zgatok.... a vezetes is megy, utolso vizsga lesz belole hamarosan... ocsémmel nagyon jol meg vagyunk... neha azert van kozottunk durci....,de orulok, hogy megbizik bennem es elmond sok mindent... ezert persze tartja magat egy-ket dologban, amirol erzem valaki megkerte, h ne beszeljen :)

ha minden jol alakul aprilis vegen lakas ugyben megyek majd pestre, es ha meg jobban alakul majus elso heteben koltozok is :)

a pocim gyogyul... mar meg volt az elso ket hamlas... a  kibujas mar annyira nem faj ,de meg jodoznom kell :) a heten mar anyunak is megmutattam palacsinta sutes kozben, h megcsinaltattam a piercinget... ki volt akadva... mondtam neki 25 ev utan, elso alkalomra csinaltatam olyat amirol nem tudtak....szoval szokja :) bar.... tudta, h akarom es, h megyek... mert szoltam...,csak akkor meg nem tudtunk idopontot.... aztan niki jol ala iratta velem a nyilatkozatot... a srac meg... uh ... a kis edes ,ahogy a fejet tolta bele a pocimba, mikozben rajzolt :$ aranyos volt :)

 

lassan fekszem, holnap koran kelek, beadom a beadandot ^^

oldalra pillantok es a fenykeptartobol o tekint vissza, az édes oltonyos kepe .. es a szeretlekes uzenet amit anno a parnam alatt hagyott.... :(

jó éjt

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr481861134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása