HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2010.01.01. 16:47 Codee

And yes :) Boldog új évet!

Szuper volt a szilveszter és az év utolsó 10 perce.. bár elötte fél orával még megvolt a szokásos morci :D De, utána az összebujos féle :)

A fényképek fél uton vannak, retus meg háttér alakitás ... januárban pedig müterem!

Már alig várom!

Remekül kimutatta a fogafehérjét az angliai pasi .... egész héten megint hivogatott, hogy na talán mégis, legyünk megint barátok és talán probáljuk meg ... nem köszi ...

Adtam idöt, eleget, mindennek... teljesen új életet kezdtem most januárban! Nem leszek többet teréz anya... meg aki mindig azt lesi, hogy tehet jot a másiknak akik közben nem is értékelik az igyekezetemet. A nyelvvizsgám sikerült, a spanyolt és holland/németet elkezdtem, majd könyvekért megyek majd. A vizsgáimat mind meg akarom csinálni most januárban ... végezni akarok minél hamarabb, föleg a költözés miatt! Bár az majd csak május fele lesz. Ark teljesen rádöbbentett, hogy tul sok idöt pazarlok feleslegesen a.. várakozásra..., lépjek tul mert nincs értelme, jo monjuk ö köritett hozzá máshonnan hallott dolgokat, de már nem érdekel! Én tudom, hogy mi történt, nekem ki-mit mondott... más nekem ne sz-rja meg a spanyol viaszt. Nos, amit elkezdtem decemberben terveket, azt folytatom .. végig akarom vinni mindet. Az edző ismerösöm már összeállitotta, mit kell csinálnom... január közepe-vége fele megint fotozás...

Probálom magam elfoglalni, teljesen amennyire csak lehet, hog ki se lássak a munkábol , mert ezt igy, kedves ark nagyon könnyü mondani, hogy tegye tul magát az ember ezeken a dolgokon, ha még érzelmileg kötödik... az viszont, ha nem foglalkozik velem,mert szuper okos már ..ahh bocs... emokapitány... tullépett, hagyjon engem békén, ne irogasson se levelet se üzenetet, se /w-t! Hagyjon a fenébe békén és huzza meg magát ott ahol van, jo távol tölem, ne is tudjak rola, arrol se, h létezik. Ö lerendezte akkor én is!

"Mindaz, amit nem szerettél bennem, másvalaki álmát hozta el. S mindaz, amit nem kívántál tőlem, másnak adom, szívvel-lélekkel."

Bár, olyan öröm hir ért, hogy nem tudom, hova tegyem ... még nem is akarom elhinni.. mert félek, ha nem jön össze ... van jegyem Tahitire - vagy Bora-Borára... :$ Az életem egyik vágya...bár én nászut miatt akartam oda menni! Ezt nem fogom kihagyni! Tudom, hogy sokmindenben meghunyászkodtam..de ezt nem hagyom.. ez olyan, mintha az 5 lottot megnyered , odaadnák  a nyereményt és te nemet mondasz :) Annyi a feladatom, hogy választanom kell... NAH EZ MILYEN ?? :D

Kivárom az utolsó percet, amikor már fogom a jegyeket...ráaádsul félek a repüléstöl :S De ennyire ne szaladjunk elöre, még van jo sok idö :) Már alig várom a januárt ..a sulit, a munkát, h kezdödjön márrrrrrrr :D

Hálás vagyok, hogy igy alakult a Pesti fotozás, remélem ez igy marad! Remélem legközelebb a fotos párjával is csinálunk pár fotot , csodaszép lány:)

A másik meglepetés pedig várat magára...január közepe vagy vége..,de ez 3-án kiderül :)

Még jobb ember akarok lenni és leszek is ebben az évben :) elegem van ebböl a sok kistilü gyerekjátékbol amit eddig megéltem és , hogy mindenki annyira okos a másik dolgában .. mindenki olyan okos és tökéletes és ha valami nem jo vagy nem sikerült , csak bünbakot tudnak keresni... gyáva nyulak akik a felelöség alol menekülnek .. még egy sms-ben sem vállalják fel magukat, csak netes oldalrol irnak ? :D hát igen, ez talán még menö oviban, remélem ha ujra szomik lesznek, anyuci megvigazstalja öket ^^ Ez aztán gerinces, tényleg vállalni a véleményemet, szemtöl szembe :D Nah ezek az emberek nekem nem magyarázzanak ... senkik!

Nah mennem kell enni, mert az edzőm ki fog nyirni, ha nem tartom be a megbeszélteket :)

Codee ^^

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr541637367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása