HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.11.29. 18:44 Codee

Answer!

Éljen, remek, boldog lehetnék, ha az ötös lotto nyeremény is igy jönne.

Én akartam, hamar tul lenni ezen, tudni, mi a helyzet .. éljen, itt a válasz, alig 20 perce érkezett telefonon ...

meg sem mertem volna gondolni, hogy arky-barky felhiv ... azt hittem apu, hogy uton van haza peströl ... ismeretlen szám, gondoltam tréfálkozni akar, biztos fáradt utközben, péntek ota nem láttam :'(

erre nem .. a szivem majdnem kiugrott... rég hallottam a hangját és örültem, hogy hivott, de szerintem nem miattam .. megint .. megint a cuccokrol kérdezett föképpen ..,de mondtam, hogy amint meg lesz minden oda lesz adva .. a cuccok 80-90% van csak meg a nyári felujitás miatt még a saját cuccaimat sem találom néha ... multkor találtam meg az anyukája könyveit is ... szépen bele it tettem a dobozba....kva élet, de utálom ezt ...

nem tudtam csöndben maradni, meg kellett kérdeznem ... ö azt mondta kb 1 honapja nem beszéltek ..,de 1 honap alatt annyi minden történhet ...

Igen, mással van, mint ahogy sejtettem, gondoltam, mostmár tudom, és ?????????????? mi a fenét kezdjek ezzel ?????

oh igen, itt a válasz, erre vártál, tudod, hogy mással van, ok lépj tovább ... mi a fene, ez nem valami algoritmus .... és ez megint az a szemét helyzet, hogy az eszed és a szived teljesen nem akar együtt müködni ... igen, mással van, szétmentünk, azt hitte én is mással vagyok, tovább lépet, REMEK, lépjek tovább, ez az ...

csak nem értem, ha azt hitte, hogy mást akarok, azt nem látta, hogy végig egyedül voltam ?? hogy akárki is akart velem járni azt mondtam, nem köszi ??!!

pontosan, hol a fenébe rontottuk el ezt ennyire????

soha, nem csaltam meg egyik páromat sem... azt tudom, hogy az egyik exem arra panaszkodott, hogy flörtölök a pasikkal, de szerintem ez csak a szimpla kedvesség, amit szeretnék adni, hogy ok, szuper, jo haver, ismerös stb ..., mivel nem vagyok lány-társaság kedvelő ...  soha akaratbol nem flörtöltem, hogy a párom féltékeny legyen... nem értem, hol tolhattam el vagy tehettem rosszat, amiért ezt kapom ...

kész vége, 99% után, hova vágyakozom, reménykedem és sovárgok ? ez nem a mese világa, hogy kopogtasson az ajton és azt mondja, szia itt vagyok .... NEM UGY,MINT RÉGEN TETTE ...

szerintem vennem kell egy forro fürdöt, össze szednem magam, felvonulni a szobámba és olvasni valamit ... A FENÉBE.... olvasni ... abbol a könyböl amit töle kaptam ? azt,? azt ? ....

ezt nem birom ... nem tudom felfogni.... ez itt epic fail....

 

Codee ^^

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr161561394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása