HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2010.05.18. 21:44 Codee

Boldogság gyere haza

Keresztes Ildikó - Boldogság gyere haza

 

Basszus, nem hiszem el ... nem tudom elfelejteni ... 7 ev szerelemben es kuzdelemben telt ... es azt hittem az az igazi es biztos a sok szenvedes utan majd boldogok leszunk...,de nem ... akkor jott .. berobbant az eletembe egy veletlen folyaman, ami SOHA nem fogok elfelejteni ... ha az eletem osszes bunet ugy fizettetik meg velem, hogy nem lehet a tarsam, akkor ez az a buntetes, ami kifizeti a kovetkezo 5 eletem osszes bunet is ...

Annyira hianyzik ... ugy szeretem... reggel - este vele fekszem, a dupla kepunk meg mindig kint van az eljegyzési keptartoban :( Azota sem tudtam felfogni es feldolgozni, hogy  legnagyobb veszekedesunk utan, amikor epp talalkzni akartunk mi valtotta ki belole, h szamot valtson es eltunjon az eletembol.. amikor tiztaztunk majdnem minden felreertest es eppen azon dolgoztunk, h minden jol menjen ujra :(

nem szeretem az ilyen lezaratlan dolgokat ....

 

 

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr572014090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása