HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.11.30. 19:50 Codee

Te quiero, no puedo evitarlo.

Megtaláltam egy régi video ... helyét...

Már le van törölve .... viszont az üzenet még olvasható : Me encantaría que estuvieses tan segura como yo sobre lo nuestro, cariño. Te quiero, no puedo evitarlo.

Erre megtaláltam azt a számot, amit akkor hallgattunk a várban, amikor megkérte a kezem ...

Emlékszem azon a héten, msn-en arra lettem figyelmes, Arky mit hallgat ?????? nem éppen hétköznapi szám, mondtam is Gábornak... erre, ahh nem tudom, vegyesen hallgat mindent, mondtam, hogy nézze meg az msn kiirást :D Erre majdnem kinyirbálták egymást msn-en, mert Arknak be volt állitva az mp3/zenemegjelenitö :D :D :D

https://www.youtube.com/watch?v=uscPsXrJkQE&feature=related

És ök azért hallgatták, hogy " azon" a napon megfelelö lesz-e ez a dal :)

Istenem, hogy készültek rá :) Mire megkaptam a gyürümet, jopár nemfogadott hivás volt már a telefonokon :D Pedig mondtuk, hogy éjfél után, ugy is keressük ...,de még azota se ittuk meg azt az üveg pezsgöt ...

Ark ismert, annyit tudott rolam, és ugy érzem, kezdem elvesziteni teljességgel ...,hogy már ö sem ismer, neki tudnia kellett volna, hogy mi folyik itt..., hogy adott volna nekünk egy seggberugást, hogy ugyan, mit csinálunk ...

Ott, voltak velem Kecskeméten, eljöttek, láttak, látták, hogy nagyon jo barátra tettem szert, akkori érzéseim szerint... nem jelentette, hogy el akarom vesziteni a másikat ...

Ez megint kezd kilátástalannak tünni...

Ma megint takaritottam, mostam, teregettem, sütöttem pizzás csigát és csináltam tiramisut is ...

Feljövök a szobába és semmi nem változik, minden itt vár, minden emlék, minden rossz érzés ... a ruhák, a doboz, az illata, a fényképek...az, hogy hiányzik ..,de ahogy a napok telnek .. ö ugy lesz többet valaki mással ...

ok, lépek .. ezt igy nem tudom csinálni ...

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr531564661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása