HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.11.30. 02:37 Codee

Can't sleep :(

Nem tudok aludni... azon jár az eszem, hogyan aludtunk az utolso hónapokban külön ágyon ... de a végén, mindig magam mellett akartam tudni ... ölelni és érezni az illatát ... ha a másik ágyon aludt el ... odakuporodta mellé, mint egy kismacska... vagy a pociján aludtam és öleltem, mint egy kisgyerek ...

Soha nem engedtem, hogy valaki ekkorát hibázzon vagy én ekkora baklövést tegyek. És nem tudom miért most, miért ennyire, hol voltak ezek az érzések ezelött ... amikor csak dolgoztunk, amikor veszekedtünk, amikor minden jo volt ... azt bánom, hogy nem mertem neki mutatni, mennyire szeretem ...

Annyira félrtem, hogyha jobban megszeretm, hogy ö is ugyanugy elbánik velem, mintanno történt ... annyit adtam magambol azelött, annyit változtam, mindig amikor csak kellett, hogy a párom ne unatkozzon velem, változatos legyek ... a végén már nem tudtam ki vagyok .... és mégis megcsalt... megbocsájtottam, megcsal.. megint ,megint ... én pedig reménykedtem, ah látja kitartok mellette és nem csalom meg, majd tisztelni fog ... eltelt annyi év .. annyi szenvedés és sirás ... erö és érzelem ...mindhiába.

Nem értette, hogy eljegyzés után megijedtem... nem értette, hogy ezek ellenére akartam, nem értette, hogy féltem... nem értette,hogy várni akartam és nem csak kihasználni, hogy talpra álljak azután a kapcsolat után ... igen, sikerült neki és ennek én örültem a legjobban ... istenem, hogy gondolhatta egy percre, hogy mással akarok lenni ????

Emlékszem 3 hét után, megkérte a kezem és ugy sirtunk ... és ark volt a kis keritö, még egy éjszaka ...amikor azt hittem, ez csak egy játék ... beinvelte partyba és én csak lesten mit ir .. csüngtem minden szaván ... ésprobáltam nem kételkedni és hinni, biztos, csak meg akar fogni, nem lesz ebböl a kapcsolatbol semmi. ott álltam a kis huntimmal zangarmarshabn, azt leaderkedett én pedig csak olvastam és potyogtak a könnyeim, hogy tényleg igy gondolja ? tényleg velem akar lenni ?

Nem hittem, hogy EZT ujra foom érezni, ezt a nagyon jót és nagyon rosszat ... egyszerre, minden percben ... és rég mondtam, tul régen és igen, elkéstem, kvára elkéstünk .. miért hagyott hazamenni azon a vasárnap az állomáson, miért félt ujrakezdeni akkor, ha utána meggondolta magát ???

Istenem, megint szerelmes vagyok " igy" és újra.. ,de ekkora baromságot ki hllott már ... ekkora eltolást .. ez igazi epic fail ... basszus, még mindig szerelmes vagyok és ez nagyon megrémit.

Eddig tudtam irányitani az életem az éréseimet...,de most, teljesen megfeneklett az egész ...ennyire kilátástalan régen volt ... és ennyire is régen szerettem. Mit érek vele, ugyan ? Csak kinzom vele magam ... nincs értelme... miért nem eszerü mint a 2x2? nem lehet 5 ... , nem jött össze, miért nem múlik ???? Miért pont most tér vissza ??? Miért kezdödött elörröl ? Nem tettem semmi rosszat, hogy ezt kapjam ... és ez nagyon fáj.... borzalmasan hiányzik ...

Mint egy rossz hét ... elaludtam és már nincs itt... miért aludtam eddig, hol volt eddig, hogy tudtam nélküle lenni??????

Hiányzik, örületesen ... és ne jöjjön nekem senki azzal, hogy biztosan egyedül vagyok és kell valaki ... nem kellett volna eddig egyedül lennem, de nem választottam senkit, most sem kellene egyedül lennem, egy percre sem ... ,de nem kell ...

Remek, szerintem a folyadékveszteségem a tetöfokára hágott ennyi sirás után, már szerintem könnyem sem maradt... bár az 5 orát nem léptem tul.... ahh hajnali 3 :17 van, akkor igen ...

Probálok aludni, reggel munka korán, meg értekezlet :(

Codee^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr581562295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása