HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2010.10.17. 13:36 Codee

Oktober :)

Igazan fergeteges volt ez a nyar ...

A barati kapcsolatom 95%ban a legszuperebb, lassan kesz a haz, meg karacsony elott bekoltozunk es akkor mar minden jo lesz 98%ban... marad meg egy kis suli vizsgakkal es a munkahelyvaltas! Igazan szeretnem, ha mar a maganeletem is ilyen jol alakulna ... hianyzik, h vegre a " kis tarsam " mellett lehessek ...

Sajnalom, h a mostani munkahelyem csak szezonalis, imadtam csinalni!

Sombaton hajnalba indulva -kedd hajnalba visszaindulva Magyarorszagra a kozbeeso napokat Ausztiaban es Nemetorszagban toltottuk. Voltunk a 200 eves Oktoberfest-en is!

Annyira jo volt, egesz hetvegen sutott a nap, rengeteg ember, sok sor, finom kolbaszok, sutik, edessegek. Majd hazaerve Münchenbol, kiderult abban a varosban ahol laktunk, hasonloan varosi oktoberi fesztival volt ^^

A szobam most kesz katasztrofa, mindenutt vasalt ruhak... sajnos tele van a szekrenyem es meg nem tudtam kivalogatni a nyari-teli dolgokat, plane, h minek zsufoljam oket ossze, ha mar 2-3 het mulva a masik helyre koltozok. meg dobozolni dem fogok, csak par dolgot, kocsiba be, irany haza es pakolom is oket a szekrenybe! A konyhabutor is akkor varhato. Tegnap mar atadtak a gazt es a vizet. oriasi pancsi lesz majd a sarokkadban!

A kandallo burkolasa meg szaradoban van, a laminalt padlo is kesz ...

Ugy orulnek neki, ha anyuekkal is jol mennenek a dolgok... marmint kettojuk kozott, mostanaban eleg morci a hangulat! Lassan 2 honapja mar a hetvegeket sem toltom itthon! El kell meg inteztunk a tv es internet -bekotest is!

Csak a franya szakdogan lennek mar tul ... reg utalom ezt a rendszert, eppen, h nem  tudast fejlesztik vele, csak a penzt zsebelik. Egy eve megcsinaltam mar az osszes szakos targyat, amiert a sulit valasztottam ,amit munkamnak akartam... szoval azota csak a gyakorlati es elmeleti tudasom elporosodasan dolgozik a szuper magyar iskolarendszer, mert 2 semmitmondo " kotelezo" targyat kell megcsinalnom, amihez semmi kozom, nem fogom hasznalni es meg a szakomhoz sincs koze, de mivel kotelezo, enelkul nem mehetek allamvizsgazni. Igy meg annyit sem tudok mar felmutatni, mint ezelott.. csak azert mert az idot huzzak 2 nyavajas targy miatt aminek semmi ertelme. Ez tenyleg igazi felkeszites a jo munkara, h benne sem vagyok abban, amit csinalnom kellene, mert idopocsekolas amit csinalnak a 2 felesleges tagy miatt ... Nem is lenne szabad hagyni, h ilyen megtortenjen, h toltelek vacak-semmitmondo-felesleges tagy miatt, amit az eletben nem fogok SEHOL hasznalni, csak kell mert valaki unalmaban kitalalta, h emiatt ne fejezzem be az iskolat es csak huzodik-huzodik a diploma. bar ez rajtam kivul mindenkinek jo, az iskolanak es az allamnak, mert ugy se tudnak megfelelo fizetessel jo allast biztositani diplomazas utan, es meg ennek a kettonek, mert azert mig jarok fizetni kell rendesen. Ha otthagynam a sulit 2 targy miatt diploma elott, jo par evet es jo par szaz-ezer forintot buknek - diploma! ELJEN!

Imadnivalo rendszer a bsc-sek bezzeg mar nem is szigorlatoznak, mi meg szigorlati bukas eseten 15 ezreket is kicsengettunk! nah most emberenkent 2 szig. - felevente 3x lehetett menni ... es az 3 kulon szak x evfolyamok ... egesz szep kis penz!

Lehet jobb, ha inkabb eszek egy kis fagyit, a helyzetet nem oldja meg, de legalabb lezarom egy idore a temat es a megvaltoztathatatlanon nem emesztem magam -.-

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr452378466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása