HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.01.15. 18:36 Codee

G*y bar in my life ....

What the hell was that in this afternoon ?

MI VAN??????????

Mi a jófenét rontok el? Miért van az, hogy megismerek valaki, egy erös jellemet, férfias, irányit, közeledni akar felém és aztán............ ááááááááááááááááááááááááá........... romantikus lesz és ez egy dolog, de ..talán ugy mondhatnám el, hogy egy katona haza ér a frontról és BALETTOZNI kezd.....

Én a lányokat nem szeretem, a lányos dolgokat meg föleg, talán ezt tetőzi, hogy egyesek szerint / apa komplexusom van/ ...a nálam joval magasabb pasikat szeretem, és egy fontos dolog van amit kikötök, hogy idösebb legyen.............

Erre jól letolnak, hogyha találkoznék életem szerelmével aki fiatalabb talá csak ezért fogom elszalasztani?

Esélyt adtam, mi lett belöle? jelenleg se veled-se nélküled, kudac, káosz, nyüglödés!

A problémák nem az érzések kimutatásakor kezdödtek, inkább annak módjával....

Erre ma... BANG........ megint megkapom... ugy éreztem, mintha egy lépéssel hátrébb álltam volna és valaki megkért volna rá " ba*zam magam arcon" === > Tropusi vihar.

Nem az a baj, hogy egy pasi romantikus vagy érzelmes néhanapján, de amikor kezdi tulzásba vinni és ez lassan2 napig egyfolytában müveli, cuki-muki idézetekkel és versikékkel, meg hely de romantikus idézetek, dalocskákkal... és én csak nézel, hol az a FÉRFI ,akit eddig láttam és akivel beszéltem... mellém nem fiucska és barátocska kell...

Szeretem ha irányitanak és ezt egy ovodás nem fogja jol csinálni én pedig sem kisérleti nyul nem leszek, sem tanitó néni.

Teljesen kilátástalannak látom a napjaimat, föleg, hogy a vizsgám idöpontját ugy elszurtam,mint ahogy lehetett, de semmi vész, igy van rá még ... idöm tanulni,mondjuk hétföig .

 

Nah, szedd már össze magad... hahó.... tessék csak pasinak maradni, ha folytatni akarod o-O

 

Codee ^^

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr72880134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ishikawa 2009.01.17. 15:39:11

megismertel vkit, aki ilyen 'faszakemenysrac', es x naptol kezdve, meg romantikus es kenyerre kenheto? es ez gaz?

Codee 2009.01.19. 00:00:38

@Ishikawa: nem lenne baj, ha valaki ilyen... de akkor én eleve nem kezdek egy "annyira" érzelmes pasival.. szuper, ha romantikus és ki tudja mutatni az érzéseit egy bizonyos fokig,de maradjon férfi.. és ne egy lánnyal járjak aki sir egy romantikus filmen. Remélem érted és ez nem alakit ki rolam rossz véleményt benned.

altavizsla 2009.01.19. 06:19:02

Codee ^^ kis Manó! Mindennél az a legfontosabb dolog, hogy tanulj! Persze kell még mellette más is, de a legfontosabb, hogy teletömd a fejecskéd mindazzal a tudássl, amivel majd meg tudsz élni. Olvaslak közben, az oldaladon ott vagy, és minden nap figyellek. A próba barátok, próba tesók nem az igaziak, mert mindegyik férfiból van. Azokkal nincs minden rendben, ha csak barátságból vannak egy lánnyal.

Emlékszel mit mondtam?
Kecsu

Codee 2009.01.20. 11:28:08

@altavizsla: Igen ... és ezt is "Zs"nek köszönhetjük, hogy ismerjük egymást..hiszen akkor ismertelek meg amikor a bumerángos ébresztőt kérte...
Igen, te mindig megmondod mi a nagy helyzet.. a családod büszke lehet rád :)
süti beállítások módosítása