HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.02.11. 23:05 Codee

Még mindig az a r*dt véletlen...

Rég nem volt idöm irni...de a mai napi diliház után, még valami betette a kulcsot--------

Reggel ébresztő, semmi kedvem nem volt nyugatiba menni és onnan huzni haza... igy a legkézenfekvöbb volt kocsival átmenni Monorra..ott vonat és go.... kecskemét..ugyanis a rossz dolog soha nem jön egyedül!

Már kirázott a hideg a gondolattol, mi a fenét keresek ott ahol ..ahol nem kéne....

Elmentünk a boltok elött, ahol anno az exemmel jártunk... probáltam vicces lenni, meg mosolyogni, de rég volt és stb... a legkedvesebb barátom és társam a bajban, pedig tudta, hogy ez igazán csak egy maszk, mert ha azt a 10 percet nem birom ki, megint sirva kell,hogy haza vigyen,mint az utolsó alkalomman ..innen! probáltunk nem törödni a multtal, várni a vonatot, arra gondolni, milyen jo volt egy uj baráttal találkozni pesten, tesvezni, hogy ujra meglátogatjuk öt és a párját!

Teljesen elment a kedvem... este történt valami amire nem számitottam..de miért is ne.. nem aludtam lassan egy 2 hete normálisan, költözés, papirmunka... személyes problémák...elég!

És nyomorultul érzem magam....de, a hibáimból tanulok...tul elvakult voltam és nem láttam a fától az erdöt! mindig mindenkinek meg akartam felelni, holott saját magammal sem tudtam kiegyezni! Eddig!

Majdnem 10 hivást bonyolitottam le... ebböl mindig volt egy várakozon...tiszta telefonos szolgálatnak tünt az akkori állapot!

Egy valamit utálok magamban, a misclicket, félrenyomtam, más jött be, más nyitódott meg, és lám-lám hazug kutya.... sánta vagy...de a fene akart megfogni :S

ez van, elöbb-utobb ugy is kiderült volna...,csak nem akartam rola tudni, tudomást venni..tudom, hülye strucc ...de, valljuk be, k*vára nincs kisegitve az ember, hogyha okosabb egy-két megtörtént dolog után, mert az néha  annyira fáj, a fene se akarja azt.. :(

Kész, én totál padló lettem ettöl a két dologtól ami este derült ki...

......

eltelt lassan 3 ora.... és ez a beszélgetés jót tett a főnökömmel.. volt főnökkel. szegény két kedves társam még nem is tudja mi történt este. Majd elmesélem holnap telon vagy jövöhéten a Momban! esetleg, holnap itt, ha lesz idöm v eröm, föleg, hogy miért lett a fönök lefokozva!

Néha irigylem azt a valakit aki nem ennyire érzékeny, vagy hivjuk érzelgösnek...akit nem az érzései irányitanak és nem kerül padlóra attol, ha elhagyják vagy neki kell valakit elhagynia bizonyos oko miatt... sokszor könnyebb dolga van...bár azért sajnálom is, mert soha nem fogja olyan intenzitással végig élni a boldog dolgokat, mint talán én, egy eljegyzést!! :)

Just F.U. newbee! I won!

Szép estét :)

Codee^^

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr98938010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

altavizsla 2009.02.13. 07:09:12

Kis Manó!

A negyedik bekezdés elejére válaszolom. Még midég az exedről beszélsz. Miért nem felejted már el azt az egoista, csak maga érdekeit szemelőtt tartó, verekedős fószert. Jó, hogy amikor megismerkedtünk annak apró popójából, :-) hogy ébresztést kért neked a Bumerángban, minden esetre már rég volt, messze van, a jövő meg még előtted áll. Válassz egy olyat, aki figyelmes, előbb csak Te, és utána esetleg ő, de soha nem emeli rád úgy a kezét, még véletlenül sem! Ha ilyet találsz, (mert van ilyen) el ne engedd soha sem! Ne a barátod legyen, hanem a kedvesed! Nem mindegy...

Codee 2009.02.13. 11:53:33

@altavizsla: Ezt hivják kitartó szerelemnek, v szeretetnek.. a sok rossz után is felkavar a hivása az üzenetei, mert amit éreztem az mély és őszinte volt. Lehet neki ez lenne a legkönnyebb... gyorsan elfelejteni,de nem volt mindig rossz, a jó emlékeket pedig nem akarom elfelejteni! Pedig lehet ez lenne a megfelelő,ha ő is mindig csak azzal jön, tul kellene már magam tenni! Csak én nem ő vagyok, nekem az az idő nagyon sokat jelentett amig együtt voltunk. Vele keltem feküdtem, az életem volt, vele lélegeztem, rengeteg mindent tettem érte és áldoztam fel, persze tudom elmondása szerint ő is! De ő mindig könnyen beszél..hiszen októberben a szülinapom elött is találkozni akart, aztán január végére -február elejére meg már mással van.. lehet hamarabb is összeszedte azt a valakit, de akkor meg pláne jó hamar tultette magát... gyűlölni akarom érte.. hogy lehet ekkora bunkó, mit játszik velem, minek akart még októberben is, ha után összeszed mást.. :S Talán elég ha belegondolok, hogy mennyire is kitartó egy kapcsolatban és akkor már alapból egy percemet sem érdemli már meg!
süti beállítások módosítása