HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.11.29. 22:59 Codee

Anthony de Mello

" Mindkettő - amitől menekülsz, és ami után vágyódsz- benned van "

Páromtól: 2008.10.05.

Paulo Coelho :  Tizenegy perc

Nem tudok aludni, bár fáradt vagyok, tul sok minden történt, tul sok dolgon gondolkozom.

Ugy döntöttem, elkezdem ezt a könyvet olvasni, nem csak azért, mert ajándék volt a tavalyi születésnapomra, hanem mert Töle kaptam.

Eszembe jutott, hogy talán arky-bary beszél vele a cuccokrol, hogy hamarosan megkapja, tehát nekem nem kell keresnem... nem is tudnám, mert uj száma van és csak panaszkodik,hogy nem kapja meg az sms-imet, de az nem jut eszébe, hogy uj száma van és legalább megadhatta volna, ugy sem fogom keresni utána ... és ez az ami eszembe jutott... amikor együtt voltunk, beszélt rola, hogy az exe kereste és, hogy elküldte ... ennél jobban, nem akarom tudni, hogy mással van és elküld miatta .... nem akarom, hogy valaha is elküldjön még ezek után ... szoval nem adok esélyt ennek. Nem tudnám kezelni... és igen, strucc modjára, inkább a homokba dugom a fejem, minthogy megprobáljam... ugyan mit? Mikor mással van? Ugyan minek, május elött megkérdeztem, talán mégis akarja-e ujrakezdeni és ö azt mondta nem, mert tulságosan fájt ... teljességgel megfutamodott :( Én meg teljességgel visszavonulot fujok ... itt már semmire nincs remény, teljességgel. zero. nulla. ebböl már soha nem lesz semmi, nem, hogy együtt legyünk karácsonykor. :'( minek az a hiba, amiböl tanulni akarunk, de nincs rá mod, hogy ujrakezdjük utána jobban ? Szerintem elmondok még egy imát ... mindent köszönök, remélem megbocsájt, remélem boldog lesz, de mégjobban, hogy...

Codee^^

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr311562054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása