HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.12.03. 15:52 Codee

Hmmm...

Nos, délután fél 4 van ... és most keltem fel ... -.-

5:30-kor mentem aludni ...,mikor hallottam, apu is indul dolgozni, meg öcsém is kel fel.

Reggel 8:17-kor anyu keltett, hogy segitsek kiállni a kocsival ...a világomat nem tudtam, emg, hogy mi a baja, mikor látom, hogy apu kocsija is az udvaron parkol, anyué elött oO

Mondom, ez meg ,hogy van itthon, nos ugy, hogy apu 5:30-kor jött haza, nem akkor ment ... addigra fejezték be a pálinkafözést. Tiszta birsalma, és valahol a nyirségben fözette, szoval mire még haza jött...

Segitettem volna kiállni, de nem találtuk a kulcsot... erre az anyos ülés felüli ajtoban hagyta apu XD Nah mondom szép... kiáltunk a kocsival, anyu elment dolgozni, én az addig besettenkedö cicust kitettem az udvarra, fogmosás, fésülködés.. aztán visszabujtam az ágyba :) 9:30 körül, apu is felkeltett, zárjak be mindent, mert megy dolgozni ... remek ... anyu 10 kor hivott, hogy apu elment -e már dolgozni, de akkor miért nem öt hivja :S kettö után beállitott öcsém, aki a vonalas telot csörgette, mert benémitottam a mobilom... aztán most itt vagyok, délután, nem igazán kipihenve.

A szuper, hogy egész héten annyit munkálkodtam a lakáson, hogy ma nem kell csinálni semmit... esetleg beszedni a megszáradt ruhákat és vasalgatni, de az holnap is ráér.

Van még 20 percem a kert kaput nyitogatni, mire anyu jön, remélhetöleg. Holnap megkapom a hamvasito sampont, remélem használ ... annyi baromságot kell használnom a hajamra amiota szöke lettem, hogy elötte barnán szerintem felét sem láttam, nem, hogy használtam volna. Bár akkor is volt, 2-3 fajta samponom, balzsam, pakolás, meg spray ...,de ez a szöszi lét :D :D

Probálom terelni az összes dongolatom, erröl az egészröl, meg a történtekröl ... ,de ez kezd kitolodni, mostmár ott tartok,hogy reggel fekszek... egyszerüen annyira tulpörgetem az agyam, hogy nappal álva fogok elaludni :S Mondták, hogy kezdjek rá haragudni, és ne a jora gondoljak, hanem a rosszakra amiket csinált, ha megutálom, talán könnyebb lesz lépni ... nos, azért nem fogom magam jobban kinozni! Elég volt ennyi, köszi!

Szépen fogom magam, kibányászkodok a takarok alol, amit utoljára akkor használtam / mármint, mindkettöt/, mikor ittaldt velem utoljára... veszek egy tusit, eszek valamit, leszedem a megszáradt ruhát, anyuval beszélek, és ha minden ok, feljövök tanulni ...

Codee^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr81571432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása