HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.11.28. 17:18 Codee

Suprise!

Ezt lehet véletlennek hivni ?

Felmentem you*-ra, megnézni van-e valami újság... egy kedves ismerösnöm megosztott egy dalt, meg irt, hogy nézzem meg a feltöltéseit ...

Meglepett az énekes, mert nem szoktam ilyet hallgatni, de a dalszövege csodálatos, még mindig nem értem miért kaptam egy külön értesitést csak emiatt a dal miatt ... és miért pont ma találtam meg ....

Ez a furcsa hangulat,
mint az átok rád tapadt,
megint,megöli színeit,
megint volt egy fordulat,
megint néma vagy,
s,megint keserű a szíved is,
és én félek,feladod,
ha végleg elhiszed,
hogy nincs már feladatod,
és nincs már helyed,
Mindaz amihez értesz,
néhány ilyen flipper nélküli dal,
ez tudod,ez az ami van.
Ne add fel,mindig ujra ujra,kezd
legalább egy képzeld valakiért.
Megbékülsz tudom,csak egy hangulat,
és volt egy fordulat,
kicsit fáradt,kicsit keserű, de a régi vagy.
Ne beszélj most arrol,
hogy ki miért nem figyel,
Játsz magadnak,s nekem ,
mig a rossz kedvünk nem mulik el.
Ne jáátsz,igenis játszd azt amibe hittél,
ami kényszerít,vagy szolj,hogy magad megmutasd.
Mond tovább,ahogy érzed,miattunk,és melletünk.
A kedvünkért,és helyettünk,a maradék hitünkért.
Tudom szélmalomharc,
tudom néha robbansz,
néha dühit,néha fáj.
Valami átok,valahogy megfoggant.
Mért?mért hallgatnál?
Megbékülsz tudom,ma se halványabb a hangodban a jel.
Soha nem késő,ugye nem adod fel?
ugye van még annyi benned,
ugye nem adod fel
Soha nem késő,
ugye nem adod fel?

ugye van még annyi benned,
ugye nem adod fel
Soha nem késő,
ugye nem adod fel?

/ from : https://www.youtube.com/watch?v=--XhuAe5nXo /

 

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr421559027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása