HTML

Csak Én

A " Csak én" nem egy egoista blog név... csak annyit fejezne ki, hogy csak én vagyok a kis történeteimmel, se több se kevesebb, jó és rossz tulajdonságokkal, semmi máz és kertelés.

Friss topikok

  • Codee: @Léhüllő: Öcsém is azt tanul, de csak magától, semmi felkészitő vagy ilyesmi. Akkor kap rá engedél... (2009.12.03. 15:55) Here again.
  • Codee: @Élilyen: Ahh hagyjuk..., utalom a rohadek veletleneket...,tegnap megint olyat hallottam, meg lat... (2009.04.16. 14:47) Yuppee
  • Élilyen: Köszönöm figyelmességed, megveregetem majd a vállát, Pistinek:) (2009.04.01. 20:57) ...
  • Codee: @Élilyen: Hála Istennek... ideje volt. Eddig se kellett volna! (2009.04.01. 19:42) I wait for a celestial sign!
  • Ishikawa: eszrevettem hogy ujra irsz ... nahh latom van mit bepotolnom (2009.03.29. 12:41) Timmy és Én

Linkblog

2009.11.27. 17:48 Codee

Imádom Agárdot!

Múlt év nyarán az exemmel töltöttük első közös napunkat Agárdon... aztán a másodikat is :D

Nem hittem, hogy sikerül ott maradnia, de ... a végén maradt :) Mindketten megilletödve, alváshoz készülni, egyedül a szobában, alig vártuk, hogy mindenki aludni menjen a másik szobába :D Istenem még mindig mosolygok rajta ... beszélgettünk, meséltünk magunról, összebujtunk, imádtam azt az estét .. mindketten tudtuk a szabályokat és soha ,de soha nem ugrottunk még fejest igy egy éjszkába vagy egy kapcsolatba. A mai napig lelkiismeretfurdalásom van amiatt egy picit, hogy vajon mit gondolhatott..,de magamnak el tudok számolni, hogy elötte soha nem volt ilyen és az az igazság nem bántam meg vele. Isteni volt és a késöbbiekben is. Uh... azok az esték :D Mikor mentünk szinházba ... mndenki szépen felöltözve ... Kicsim, van még 5 percünk :$ ... azta ... imádtam a szülinapi vacsorát az étteremben és mikor mentünk fel a várba ... soha nem hittem, hogy valaki ennyit készülne ... ahh és a kis közös ismerösünk, Arky-Barky :D Amint elmult éjfél csörgette a telefonunkat, hogy na mi a helyzet :D Bah utálom ezt az egészet, vele is sikeresen megromlott a kapcsolatom, de mint egy hülye félreértés miatt. És ezt nem régen vettem észre... a kezembe akadt a párom levele január 5-6ról ... és egy másik levél ... ujra átolvastam és döbbentem rá, hogy mennyire is félreismert és gondolt teljesen mást rolam és a terveimröl . Nem tudom megérteni, hogy a két fontos ember az életemben a kapcsolatomban, azok ellenére amit mondtam, miért hitte, hogy másik pasit akarok magamnak :S Szerelmes voltam, amit nem hittem, a hosszu kapcsolatom után, föleg, hogy végzödött ... és ök azt hitték, hogy mást pasi kell, hova tették az agyukat, ismerniük kellett volna ... föleg Arkynak ...ha tudta milyen áron és mennyire kitartottam Noro mellett anno... tudnia kellett volna, az újfiút nem fogom hagyni, egyszerüen összezavarodtam, az eljegyzés tul komoly lett, és féltem ,ha beleélem magam ebbe a játékba és a srác utána visszavonulot fuj, nah azt a falnakmenést nem akartam ujra érezni ...

Az pedig amit félreértettek .. én mindig is fiú párti voltam...,kevesebb hiszti, megbizhatobban, jobban lehet rájuk számita, egyszerüen én nem szeretem a lányokat legjobb barátnak... van pesze pár, de ennyi. Én csak egy barátot szerettem volna megismerni, nem a pasimat lecserélni ...,de ahelyett,hogy meghallgatott volna, elöjött ezzel a másik pasi dologgal :S amikor elkezdtük a kapcsolatot, elmondtam pár dolgot magamrol egy sz egybe, ha ez és ez történik, igy és igy kezelheti a helyzetet velem ... RTFM! .. ennél egyszerübbé nem is tehettem volna neki :S aztán persze, kezdtünk eltávolodni egymástol és egyébb tényezök is közbejöttek ... együtt laktam a legjobb barátommal majdnem fél évig ... imádtam és imádom a mai napig ...,de egy ilyen együttlakás akármi történt vagy nem történt, együtt kelni, feküdni, suliba menni, városban lenni, fürdeni ... totál 24 orát együtt tölteni, telejesen megzavart. És mikor el kellett válnunk és együtt sirtunk .. istenem még szinte érzem a karjaim között, hogy öleltem, folyt a könynünk, mint a gyerekeknek és zokoktunk ... tudtuk, hogy ez csak egy mese... " itt nincs vége a barátságnak, majd irunk levelet, telefonálunk, talizunk, semmi baj nem lesz" ennél erösebb bartságot nem láttam még ... és elváltunk .. és vége lett. De a mai napig imádom ... nagyon sokat köszönhetek neki, az irásait, hogy velem tanult, hogy filmeztünk ... és a kincskereséseket soha nem felejtem el, ahogy azt sem, mikor haragban voltunk az exem kidobott a házbol és szakado esöben a telefonomon alig találtam meg a nevét, felhivtam és a másik városbol kevesebb mint 10 perc alatt ott volt kocsival. Szeretném neki ezt meghálálni és soha nem felejtem el ezeket a perceket amig élek.

Soha egy lányban nem bizhattam volna meg ennyire, és nem számithattam volna ... amikor volt barátnöm, azt hallgattam egész héten, a barátja hányszor dugta meg, nah mondom, köszi, bye ... a következö... egész héten, de hétvégén meg pláne totál részed volt ... bye .. a másik arrol mesélt, hogy csalta meg a párját ... bye .... a többi, csak a teniszröl , énekkarrol és fakultáciorol tudott mesélni, vagy a nöi magazinokrol, ruha, smink etc.... :s EZ NEM NEKEM VALO :S Ha ruhát akarok, elmegyek a my77, ha valami olyan esemény következik, elmegyek fodrászhoz és a sminkmesterhez beiratkozok, a körmöm mindig meg van csináltatava és ha ugy adodik egy nappali sminket én is össze tudok dobni .. szoval elég ennyi lányos.

Huh jól elkanyarodtam az agárdi témától ... szoval mult évben ez volt, de elötte való fesztiválon megismerkedtem Tomival ... az f1 rádiónál dolgozik, emellett már 7 éve egy szigeteléssel foglalkozo cégnél dolgozik székesfehérvéron ... imádja az alfáját a zenét, lol unatkozik hétvégente és lemegy egy klubba akár székesen akár pesten és felkérik estére, hogy legyen a dj ... nem kicsit elfoglalt ...az akkori fesztivál után ö vitt haza kocsival, utána egy fél évig tartottuk a kapcsolatot és semmi ... nah ugy néz ki, ha a szeretetcsomagomat összekészitem a kis exemnek és fel kell dobnom Pestre, még egy ok, hogy menjek ^^

Krisznek még meg kell csinálnia a portfóliómat karácsony elött, szoval össze kell szednem magam rendesen ;) ott a munka Balázzsal, szent egek elfelejtettem, hogy Kecsu-val is össze kell futnom, remélem hozza a feleségét :) Megszületett nem régen a harmadik unokája és a negyedik karácsonyra van kiirva, teljesen fel van pörögve :) Azota, tartjuk a kapcsolatot, mikor Boros és Bochkor reggeli ébresztésben részesitett :D És ö általa kaptam meg a műsorfelvételt :)

Bah és ha pest akkor Tomi, de Zsoltinak is megigértem, hogyha fel tud jönni:S de úgy el van foglalva a munkával, meg ezzel a yammos nem-tudom-mivel :S

Nah lassan kezdhetem irni a naptáramba, mikor hova és miért kell mennem .. és még a karácsonyi vásárlás itt kezdödik :( Mit nem adnék érte, ha pont egy évre vissza tudnék menni....  karácsony elött...., hogy ujragondolhassak mindent, és több idöt szánhassunk a párommal a beszélgetésre, hogy ne egy idiota félreértésen muljon a kapcsolatunk ...

de ez van, gl & hf már mással van, mint hallottam ... ö is csak a könnyebb utat választotta, semmivel nem különb, mint a többi pasi ...

de nem baj, pár hét és minden újra sínen lesz, mert igy akarom vagy vele vagy nélküle.

rengeteg lehetöséget kaptam az exeim ..,de én sem élek örökké vagy él vele vagy sem ... én nem játszok se teréz anyát, se idö milliomost, olyan szekér után meg nem megyek ami nem vesz fel ... és szekér még lenne is, csak én nem akarom .. a fene, miért nem tud minden ilyen helyzet kicsit gyorsabban történni, semmi idövesztegetés, lássunk mindent tisztán hamarabb... mindenki tudja merre tovább ...

Addig pedig : https://www.youtube.com/watch?v=DUDrMND0VjY

 

Codee ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://just-me.blog.hu/api/trackback/id/tr211556866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása